Ik kwam erachter dat ik me eigenlijk nog nooit voorgesteld had op dit forum. Daarom maar bij deze.
Ik ben Bram de Bruin, 27 jaar en woonachtig in Grenoble, maar afkomstig uit Warffum, Noord-Groningen. In het dagelijks leven ben ik uitgezonden door een nederlands bedrijf als computerprogrammeur op een synchrotron hier. Men doet hier onderzoek naar molecuulstructuren.
Mijn hele leven rijd ik al Peugeot (mijn eerste auto heb ik pas 3 jaar geleden gekocht

Toen kwam de APK. Er moest toch wel veel gebeuren en het grijs kenteken werd afgeschaft, dus heb ik hem maar ingeruild voor een 306. Dat is toch een stukje meer luxe en comfort en de bergruimte valt ook reuze mee als je de achterbank neerklapt. Om toch goedkoop te blijven rijden met mijn regelmatige ritjes naar Nederland heb ik hem omgebouwd zodat hij ook op plantaardige olie rijdt. Ik rijd via Zwitserland en Duitsland naar Nederland en daar kan je het gelukkig aan de pomp krijgen. Bovendien is dat nog goed (minder slecht) voor het milieu ook.
Sinds kort ben ik ook gelukkige eigenaar van een 505 GTI automaat. Deze rijdt nog veel prettiger als de 306, maar is aanmerkelijk duurder in brandstof natuurlijk. Ik gebruik hem dus voornamelijk voor plezierritjes in het weekend hier in de buurt. Ik heb hem praktisch voor de eerste eigenaar (de tweede eigenaar heeft er slechts drie maanden in gereden). Hij heeft altijd zijn beurten gehad en heeft nog niet veel kilometers, dus hij moet nog wel 20 jaar meekunnen hoop ik

Hierbij een paar foto's in de Groningse sneeuw:

De kilometerstand een paar week geleden:

Inmiddels tuft hij fijn in Frankrijk rond:

Na deze foto serie heb ik hem maar even van boven tot onder goed schoongemaakt en gepoetst. Hij staat nu weer in de garage en komt er niet meer uit voordat al het zout van de weg is denk ik.