Na een lange tijd het forum "geconsumeerd" te hebben ben ik nu eens van plan iets aktiever te worden en mij te presenteren.
Mijn naam is Walter en mijn alias "walle69" heeft te maken met mijn bijnaam en het jaar van mijn geboorte.
Peugeot is me met de paplepel ingegoten en ook ik heb als niet-eigenaar op achterbanken van 304's, 504's, 104, 604's en later als passagier en bestuurder van 205GTI, 309 GTI en GTI16, 405SRDT,406 GT, 607 V6 het genot van Peugeotrijden mogen proeven.
Nadat ik mijn rijbewijs had gehaald heb ik 2 205 Rallye 1.3 gehad (oioioi wat een auto!!!), een 205 GTI 1.9 een 206 GTI met stoelverwarming en koplampsproeiers (de 205 GTI trouwens ook) en nu een 406 Break V6 sport met 211 PKs.
Sinds bijna 3 jaar heb ik samen met mijn vader een 504 C32 bj 1978 waar we al veel mee gedaan hebben en wat ikzelf een verschrikkelijk mooie auto vind.
Mijn droom is nog altijd een mooie Peugeot 604. Een V6 moet dat worden maar ik ben het nog niet met mezelf eens welk bj en welke kleur. Leer staat hoog op het lijstje, TRX wielen (staal of LM of 15" maakt niet uit) en AIRCO en koplampwissers zouden het verhaal afmaken. Wil iemand uit het forum iets dergelijks aanbieden dan houd ik mij aanbevolen.
Met vriendelijke groeten en tot ziens op het forum!
Walter