Mijn naam is Henri van der Meijs woonachtig te Rotterdam en al enige tijd actief op dit prettige forum.
Het zal de leeftijd zijn (1954) plots had ik een 2CV6 gekocht. Vrij kort daarop een Peugeot 204. Zodoende op dit forum terecht gekomen.
Drie auto's is eigenlijk te veel dus de 2CV6 en de 204 te koop aangeboden en op deze manier het lot laten beslissen. De eend was eerder weg......dus alle aandacht voor de 204.
Het bleek toch niet helemaal mijn auto te zijn. Net een beetje te traag voor het dagelijkse gekkenhuis op de A20.
De formule een goeie klassieker rijden beviel mij wel. Met de 204 immers is best veel gereden en zijn er de nodige verbeteringen aangebracht.
Toch maar via Wim van Boekel een 504 aangeschaft en de 204 te koop gezet, wat na twee maanden ook gelukt is. De 204 is in Rotterdam gebleven en een tijdje terug heb ik bij de mensen nog een velg afgeleverd. De 204 stond er nog goed bij.
De 504 is dagelijks in gebruik en sinds de aanschaf in mei 2005 heb ik er 13.000 km mee gereden. Hier en daar op het forum is er wel een verhaaltje van mij te vinden.
Lekker bezig zijnde met de Peugeot kon ik het niet laten om een 104 aan te schaffen.
Bij dit topic zal ik de belevenissen met de 104 weergeven. Op 10 februari gaat de wagen voor een APK keuring. Een spannende dag.
Noot opsteller:
de spannende dag werd een slechte dag. De 104 zou de keuring niet doorstaan. Reparatiekosten veel te hoog. De wagen is verkocht.
Gr.
Henri.
Peugeot 107 Active 2013 (voorheen 204, 305, 504, 205 cabrio RG, 205 Cti, 205 Forever)