Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Dick schreef:ZEN schreef:Mag ik even een lekenvraag stellen: wat is patina???
Haha jij ook al? kan iemand dat ff uitleggen?
ZEN schreef:Mag ik even een lekenvraag stellen: wat is patina???
Michiel Mobiel schreef:ZEN schreef:Mag ik even een lekenvraag stellen: wat is patina???
Sporen van leeftijd als: beetje roest, vaal geworden bekleding, barstjes in leer, enz.
Bellaella schreef:inderdaad overdonderend, dat dat "bakkie" zoveel stof doet opwaaien.
tja, hij was/is wat roestig, maar op de delen waar het er toe doet is ie in redelijke staat.
Deze komt uit Amsterdam bij garage Pallas, de man heeft heel wat moois voor zijn deur staan....
Mijn 404 heeft gebruiktssporen/patin, maar dan hoef je tenminste niet zo bang te zijn dat je wat sloopt....
à plus tardive
Idranor schreef:Waar zit dat Pallas in Amsterdam? Het komt me niet bekend voor en zoeken met Google valt ook niet mee met zo'n naam!
Bellaella schreef:inderdaad overdonderend, dat dat "bakkie" zoveel stof doet opwaaien.
tja, hij was/is wat roestig, maar op de delen waar het er toe doet is ie in redelijke staat.
Deze komt uit Amsterdam bij garage Pallas, de man heeft heel wat moois voor zijn deur staan....
Mijn 404 heeft gebruiktssporen/patin, maar dan hoef je tenminste niet zo bang te zijn dat je wat sloopt....
à plus tardive
Keer terug naar Even voorstellen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten