Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
peugeoteke schreef:hallow ik ben joeri (peugeoteke)
ik woon in putte bij mechelen
kben nog maar 16 maar tog al heel lang een peugeot fan.
en hoop hier op het forum nog veel andere peugeot fans tegen te komen.
en nog veel te weeten komen over peugeot.
groetjes peugeoteke
ZEN schreef:Alle forummers zijn gelijkgezind, qua auto's dan, en altijd bereid om een ander te helpen of van advies te dienen!
Idranor schreef:Welkom en veel plezier!ZEN schreef:Alle forummers zijn gelijkgezind, qua auto's dan, en altijd bereid om een ander te helpen of van advies te dienen!
Dus jullie zijn ook allemaal dol op Ritmo's? Dan moeten we toch vechten want er zijn er niet genoeg voor iedereen!
Ravon 305 schreef:WELKOM hier
16 jaar Das idd erg jong ja
Waar gaat je intresse naar uit oud jong of er tussen in
of mischien de sport successen (dat is hoe het bij mij is begonnen en omdat Pa enkele Peugeots heeft gehad )
Evert G.D schreef:Haha, smaak heb je in elk geval wel! Zoveel jongens van 16 dromen niet van een 203!! Mooie auto....
Hoe kom je daar zo bij, een 203?? (By the way, ik droomde op m'n 16e van een 404, maar die heb ik nooit gehad, is een 403 en een 504 geworden, ook mooi trouwens...)
Al zal die 404 er best wel een keer komen
peugeoteke schreef:Evert G.D schreef:Haha, smaak heb je in elk geval wel! Zoveel jongens van 16 dromen niet van een 203!! Mooie auto....
Hoe kom je daar zo bij, een 203?? (By the way, ik droomde op m'n 16e van een 404, maar die heb ik nooit gehad, is een 403 en een 504 geworden, ook mooi trouwens...)
Al zal die 404 er best wel een keer komen
ik had de 203 eens op het internet tegengekomen en ik wist direkt welke auto ik later wouw.
en dan ben ik meer info over de 203 gaan zoeken en zo ben ik eigenlijk hier geraakt.
ps:Don’t give up your dreams
zeg ik dan
peugeoteke schreef:Ravon 305 schreef:WELKOM hier
16 jaar Das idd erg jong ja
Waar gaat je intresse naar uit oud jong of er tussen in
of mischien de sport successen (dat is hoe het bij mij is begonnen en omdat Pa enkele Peugeots heeft gehad )
mijn intresses gaan naar zowel jong en oud.
allen over oud weet ik niet veel.
daardoor ben ik ook hier terecht gekomen.
(ik droom al van mijn eigen peugeot oldtimer DE 203 )
ZEN schreef:Een 203??? Zou jij niet beter beginnen met een 205???
Keer terug naar Even voorstellen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast