door Jeetje » 17 maart 2006, 10:32
Welkom op dit geweldige forum waar Peugeot-adepten de digitale snelweg gebruiken om ongebreideld hun hersenspinsels harder dan de maximaal toegestane snelheid het net op te slingeren!
Leuk zo'n Peugeot 206! Rijdt perfect en is -wat mij betreft- het mooist vormgegeven in z'n klasse... Veel plezier ermee!
Ik vind -eerlijk gezegd- 'opgeleukte' 206jes al snel 2fast&2furious; niet mooi dus. De 206 is mooi strak vormgegeven en daar doen allerlei uitsteeksels en polyester spoilerzooi al snel afbreuk aan.
Van de andere kant moet je gewoon lekker doen wat je leuk vindt (en waar je de financiën toe hebt). Ik vind namelijk ook dat je een auto moet 'personificeren'. Dat heb ik ook met mijn Porsche gedaan: andere motorkap, bumper, extra luchtsleuven, turbo-interieur, etcetera, etcetera, etcetera...
M'n J7 is ook zoveel mogelijk origineel gehouden. De bullbar die voorop zit, is weliswaar niet origineel, maar is wel al héél oud en zit er al sinds de jaren '70 op. Ook m'n 404 is zoveel mogelijk origineel gehouden. De reden daarvoor is dat ik vind dat je zo'n klassieker zoveel mogelijk origineel moet houden. Zo'n klassieker 'pimpen' zou afbreuk doen aan de mooie klassieke uitstraling...
<edit>
Jémig... als ik het bovenstaande (her)lees, lijk ik wel een hele erge kapitalist... Ben ik niet hoor... Ik hou gewoon van auto's en geef daar meer centjes aan uit dan waarschijnlijk verstandig is...
@ Michiel:
Zou het geen idee om een smoelenboek-topic te maken waar iedere forummer zich met een portretfoto kan voorstellen?
... it's better to burn out, than to fade away...