Zal me ook maar even voorstellen...

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Zal me ook maar even voorstellen...

Berichtdoor stefke » 15 maart 2006, 09:17

Hoi allemaal!

Ik ben Steffi en heb pas een peugeot 206 gekocht. Aangezien ik m met mijn moeder moet delen voorlopig, kan ik er nog helemaal niks aan doen maar als tie van mij wordt, gaat er zeker wat aan gebeuren! :wink:
De auto wordt pas van mij als ik op mn eigen ben dus dat ga ik maar eens gouw doen dan :-).

xxxjes
stefke

Re: Zal me ook maar even voorstellen...

Berichtdoor ZEN » 15 maart 2006, 09:24

stefke schreef:Hoi allemaal!

Ik ben Steffi en heb pas een peugeot 206 gekocht. Aangezien ik m met mijn moeder moet delen voorlopig, kan ik er nog helemaal niks aan doen maar als tie van mij wordt, gaat er zeker wat aan gebeuren! :wink:
De auto wordt pas van mij als ik op mn eigen ben dus dat ga ik maar eens gouw doen dan :-).

xxxjes

Welkom, maar je gaat een 206 toch niet versjonnificeren he? 8)
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
ZEN

Berichtdoor stefke » 15 maart 2006, 11:53

Hehe.. nee hoor wees maar niet bang!
er komt een geluidinstallatie in en een andere lampenset en waarschijnlijk gewoon een simpele dakspoiler... heeeel misschien nog bumpers maar da zien we nog wel...

xxxjes
stefke

Berichtdoor ZEN » 15 maart 2006, 12:29

OK dan! :wink:
ZEN

Berichtdoor Evert G.D » 16 maart 2006, 01:13

Welkom! Hahaha, heb je nog wat om naar uit te kijken om je 206 naar je zin te maken! Stimulans om snel op jezelf te gaan wonen? :mrgreen:
Auto's hebben een ZIEL...
Evert G.D

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 16 maart 2006, 01:34

Welkom :!:

Een beetje verbouwen kan best bij een 206 en iig een mooi setje 17inch 8)
Of nog beter Ruil hem in voor een klassieker :twisted:
Of koop er een klasieker bij :mrgreen:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues

Berichtdoor ZEN » 16 maart 2006, 10:16

Of twee... :wink:
ZEN

Berichtdoor stefke » 16 maart 2006, 10:27

heej.. denken jullie dat ik geld teveel heb ofzo? haha! een klassieker is ook wel geinig ja maar ik moet er eentje hebben waar ik nog heel lang mee kan rijden... Ik heb mijn toekomstige 206 al rond zien rijden btw... die zag er precies hetzelfde uit zoals ik m hebben wil!!!

xxxjes
stefke

Berichtdoor Michiel Mobiel » 16 maart 2006, 11:22

Ravon 305 schreef:Of nog beter Ruil hem in voor een klassieker :twisted:

Haha! Inderdaad de allerbeste manier van het pimpen van je auto!
Inruilen voor een klassieker!
Dat is pimpen in stijl!

Ohja, welkom hier.
Hou je ons op de hoogte van de toekomstige aanpassingen?
Michiel Mobiel

Berichtdoor stefke » 16 maart 2006, 11:41

Ja hoor... maar voorlopig ben ik nog even aan het slijmen of er tenminste mooie velgen onder mogen maar da lukt niet helemaal...

xxxjes
stefke

Berichtdoor Michiel Mobiel » 16 maart 2006, 11:45

Dat zou ik pas doen als de auto helemaal van jou is.
Stel dat je moeder een stoeprandje pikt met die mooie nieuwe alu velgen.
Dat zou niet goed zijn voor de moeder-zoon relatie!
Michiel Mobiel

Berichtdoor Evert G.D » 16 maart 2006, 23:35

stefke schreef:heej.. denken jullie dat ik geld teveel heb ofzo? haha! een klassieker is ook wel geinig ja maar ik moet er eentje hebben waar ik nog heel lang mee kan rijden... Ik heb mijn toekomstige 206 al rond zien rijden btw... die zag er precies hetzelfde uit zoals ik m hebben wil!!!

xxxjes

Met m'n 504 rij ik al bijna 19 jaar rond :D Destijds als dagelijkse auto aangeschaft, toen 'ie 7 jaar oud was, het is zo'n 'late' 504 dat 'ie bijna al klassiek was toen 'ie nieuw werd afgeleverd.... :mrgreen: Toegeven, de laatste 14 jaar rijd ik 'm alleen als hobby-auto in de zomer... Maar toch. Zo kom je ook aan je klassiekers :shock:
Dus over 20 jaar Stefke in een klassieke 206?? :mrgreen:
Auto's hebben een ZIEL...
Evert G.D

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 17 maart 2006, 01:03

stefke schreef:heej.. denken jullie dat ik geld teveel heb ofzo? haha! een klassieker is ook wel geinig ja maar ik moet er eentje hebben waar ik nog heel lang mee kan rijden... Ik heb mijn toekomstige 206 al rond zien rijden btw... die zag er precies hetzelfde uit zoals ik m hebben wil!!!

xxxjes

Dat moet je dus just niet doen als je hem toch wil opleuken zorg dan voor een eigen stijl 8)
Ik zou het persoonlijk helemaal ruk vinden dat ik op een gegeven moment bij het stoplicht maast me zou kijken en er staat precies de zelfde auto langs me :(
Als je je auto willd verbouwen maak hem dan zo uniek mogelijk :wink:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues

Berichtdoor stefke » 17 maart 2006, 10:04

Daar hebben jullie allemaal weer een punt.... mijn moeder rijd idd vaak langs stoepranden.... haha. En het is trouwens moeder-dochter relatie, ben een meisje :wink:. En een eigen stijl ga ik er ook wel van maken hoor.. maar die gaat lijken op die 206 die ik al rond heb zien rijden. Misschien heb ik trouwens al wel andere plannen als hij eindelijk van mij is. Maar tot die tijd... eerst een huisje zoeken!! :-)

xxxx[/quote]
stefke

Berichtdoor Michiel Mobiel » 17 maart 2006, 10:08

stefke schreef:En het is trouwens moeder-dochter relatie, ben een meisje :wink:.

Oh, sorry.
Dat had ik niet door... :oops:
Al vond ik het al wel apart dat een jongen "xxx" onder zijn post zou zetten...

Dit topic al gezien? http://www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3176

stefke schreef:denken jullie dat ik geld teveel heb ofzo? haha! een klassieker is ook wel geinig ja maar ik moet er eentje hebben waar ik nog heel lang mee kan rijden...

Of zoek een rijke vent met een mooie klassieke Peus... :wink:
Michiel Mobiel

Berichtdoor Jeetje » 17 maart 2006, 10:32

Welkom op dit geweldige forum waar Peugeot-adepten de digitale snelweg gebruiken om ongebreideld hun hersenspinsels harder dan de maximaal toegestane snelheid het net op te slingeren!

Leuk zo'n Peugeot 206! Rijdt perfect en is -wat mij betreft- het mooist vormgegeven in z'n klasse... Veel plezier ermee!

Ik vind -eerlijk gezegd- 'opgeleukte' 206jes al snel 2fast&2furious; niet mooi dus. De 206 is mooi strak vormgegeven en daar doen allerlei uitsteeksels en polyester spoilerzooi al snel afbreuk aan.

Van de andere kant moet je gewoon lekker doen wat je leuk vindt (en waar je de financiën toe hebt). Ik vind namelijk ook dat je een auto moet 'personificeren'. Dat heb ik ook met mijn Porsche gedaan: andere motorkap, bumper, extra luchtsleuven, turbo-interieur, etcetera, etcetera, etcetera...

M'n J7 is ook zoveel mogelijk origineel gehouden. De bullbar die voorop zit, is weliswaar niet origineel, maar is wel al héél oud en zit er al sinds de jaren '70 op. Ook m'n 404 is zoveel mogelijk origineel gehouden. De reden daarvoor is dat ik vind dat je zo'n klassieker zoveel mogelijk origineel moet houden. Zo'n klassieker 'pimpen' zou afbreuk doen aan de mooie klassieke uitstraling...

<edit>

Jémig... als ik het bovenstaande (her)lees, lijk ik wel een hele erge kapitalist... Ben ik niet hoor... Ik hou gewoon van auto's en geef daar meer centjes aan uit dan waarschijnlijk verstandig is...

@ Michiel:

Zou het geen idee om een smoelenboek-topic te maken waar iedere forummer zich met een portretfoto kan voorstellen?
... it's better to burn out, than to fade away...
Jeetje

Berichtdoor Michiel Mobiel » 17 maart 2006, 10:37

Jeetje schreef:@ Michiel:
Zou het geen idee om een smoelenboek-topic te maken waar iedere forummer zich met een portretfoto kan voorstellen?

Ja, zeker een goed idee.
Bij de nieuwjaarsborrel in Breukelen schenen er meerdere forummers aanwezig te zijn geweest, maar ik wist niet wie wie was.
Wel handig om elkaar via zo'n smoelenboek herkenbaar te maken voor de volgende meetings.
Michiel Mobiel

Berichtdoor stefke » 17 maart 2006, 12:12

Smoelenboek.... is idd een goed idee! want ik kan het nou allemaal niet meer bijhouden wie wat zegt enzo....

xxxx
stefke

Berichtdoor vreugden » 17 maart 2006, 12:35

Stefke,
Ik zie dat je in Bergen op Zoom woont. Als je een 404 voorbij ziet komen (AM 01 61), zwaai even, ik woon ik Steenbergen!
vreugden

Berichtdoor Idranor » 17 maart 2006, 14:00

Welkom!

Een 206 versjonnificeren is niet zo heel erg: er zijn er nog zat. Maar kijk eens wat rond op dit forum en je zult foto's tegenkomen van de vorige die zijn 206 versjonnificeerde! Dat is niet goed afgelopen maar tegen alle verwachting in wordt de wagen thans weer opgelapt.

Als je een vergelijkbare classic wilt kopen (dus goed voor vele jaren plezier): neem een 205!
305 SRDT (en nog wat andere eighties verantwoorde automobielen)

The 305 is still alive!
Idranor

Berichtdoor Michiel Mobiel » 17 maart 2006, 14:00

Jeetje schreef:Voor dat smoelenboek moet je natuurlijk wel een enigszins herkenbare foto plaatsen...

Prima, ik zou zeggen, open jij het smoelenboek maar, Jeetje!
Dan kunnen we hier weer ontopic gaan over Stefke.
Michiel Mobiel

Berichtdoor stefke » 17 maart 2006, 19:23

Goh.. ben vandaag nog ff in steenbergen geweest toevallig! ik zal zwaaien hoor... als ik je tegen kom :wink:
stefke

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 18 maart 2006, 04:32

Als je een vergelijkbare classic wilt kopen (dus goed voor vele jaren plezier): neem een 205!

Was dat nou Idranor van je geloof af gevallen dat je de 205 gaat promoten :o
Is een 305 ineens niet goed genoeg meer :shock:
Dan moet ik de taak maar op me nemen :mrgreen:

Dus stefke laat die 206 staan en haal een 305 :wink:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues

Berichtdoor stefke » 18 maart 2006, 09:33

Haha zal er over denken ok?
stefke

Berichtdoor vreugden » 18 maart 2006, 09:49

stefke schreef:Goh.. ben vandaag nog ff in steenbergen geweest toevallig! ik zal zwaaien hoor... als ik je tegen kom :wink:

Als je een prachtige 404 wilt zien, stuur maar een PB. Mijn echtgenote of ik showen haar graag!
Afbeelding
vreugden

Volgende

Keer terug naar Even voorstellen