Ik moest vier nieuwe banden voor mijn auto hebben en ik was dus gewoon € 750,00 verder! (en dat was de aanbiedingsprijs!):shock:
Er zijn mensen die voor dát bedrag een autootje kopen...

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Jeetje schreef:Banden worden inmiddels 'het zwarte goud' genoemd en dat is niet zo gek!![]()
Ik moest vier nieuwe banden voor mijn auto hebben en ik was dus gewoon € 750,00 verder! (en dat was de aanbiedingsprijs!):shock:
Riko schreef:Jeetje schreef:Banden worden inmiddels 'het zwarte goud' genoemd en dat is niet zo gek!![]()
Zoveel kostte mijn 404![]()
En die heeft vijf goede banden.
Misschien beter een slopertje kopen de volgende keer, heb je meteen een sloot onderdelen.
Ik denk dat mijn stomme stunt met die gebuiker nr 504 de oorzaak is, dat GoudenLeeuw die meuk gewoon heeft verwijderd (terecht).Jeetje schreef:Apart trouwens dat de eerste post in dit topic weg is (van JT)... Nu lijkt het alsof ik dit topic heb geopend. Dat is dus niet waar!
michelv schreef:Maar wat voor banden hebben onze Peugeots?
Michelin?
De eerste luchtbanden ooit van Michelin, werden lang geleden onder een Peug gemonteerd.
Of een exotischer merk Viking, Mabor etc? En hoe doen die het?
michelv schreef:Uit historisch besef hoort er een Michelin onder een Peugeot. Wat denkt het forum van deze stelling?
Luc van Dijck schreef:Onder mijn 404 heb ik Firestone liggen. Prima tevreden over.
De Michelin is meer dan twee keer zo duur. Er zijn volgens mijn bandenboer handelaren die de voorraden van Michelin opkopen en zo hun eigen monopolie en prijs bepalen.
Kan ook best zijn dat Michelin de prijzen zelf exorbitant verhoogt als de banden klassiekerstatus krijgen. Voor mijn 2CV koop ik ook geen Michelins. Niet omdat ik aan die banden niet de voorkeur geef, maar omdat ik niet uitgebuit wens te worden.
Keer terug naar Banden en velgen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast