Toch nog maar eens een blik werpen in de 201 motorruimte om dat vervelende chassisnummer te vinden.
Op het blok staat in ieder geval dit nummer:
Toen (na een tip van William) vond ik op een 201 site in Frankrijk wat tips voor mijn chassisnummer zoektocht.
Er zouden kliknagels zitten nabij de rechterkant van de staander van t schutbord. Die vond ik.
En warempel, daar zag ik een 4 en nog wat vaags. Doekje erover (tegen het advies van Hans in), ik moest toch weten of het datgene is wat ik zoek.
Het lijkt er wel op, de 24 op t einde klopt, maar ervoor staat 51 of 15 dus dat klopt niet. Snap er niks van.
Binnen in de auto, links naast de pedalen vond ik wel nog dit plaatje.
Begin aan t eind van mijn latijn te geraken, onder de auto gelegen, aan de onderkant van de chassisbalken staat ook niks zichtbaars, aan de linkerzijde alleen het ID plaatje dat ik er zelf op geklonken heb.
Ik vrees dat ik volgende week de deksel op de neus krijg van de RDW wanneer ik zeg dat het chassisnummer tussen de klinknagels in zit en ze t niet kunnen lezen of wel kunnen lezen en concluderen dat het niet klopt.
De 201 legaal rijdend op/naar Café-et-Voitures 2015 wordt langzaam wel steeds moeilijker.