Kuda console of andere telefoonhouder(s) voor 306

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Kuda console of andere telefoonhouder(s) voor 306

Berichtdoor DiFenucci » 02 maart 2021, 14:25

Goedemiddag allen,

Ik heb het forum doorzocht en geen resultaten hierop gevonden, corrigeer me als ik het fout heb!
Nu vroeg ik mij af wat nou een geschikte telefoonhouder is voor een 306, aangezien het middenconsole naar voren afbuigt is een clip voor je telefoon niet optimaal. Nu zag ik op internet een kuda console voorbij komen, niet al te goedkoop, en op de foto met een hele klassieke telefoon(?).

Is zoiets het aanschaffen waard? Ik heb wel opgemerkt dat aan de rechterkant van het middenconsole van mijn 306 onderop 4 gaten zitten, ik neem aan dat zoiets al eens bevestigd is?

Ik hoor graag jullie mening, alternatieven en/of wat jullie zelf gebruiken!
DiFenucci
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 02 maart 2021, 14:22

Re: Kuda console of andere telefoonhouder(s) voor 306

Berichtdoor treslem » 04 jun 2023, 09:19

Beetje laat, maar vooruit.
Ik gebruik sinds een paar dagen een magnetische houder, besteld bij Amazon voor 12,50 ofzo. Opplakken (paar minuten vasthouden, 12 uur wachten voor een optimale hechting) tot op heden zeer tevreden. Stevige metalen houder, geleverd met extra metalen plaatjes voor telefoon of hoes.

Merk: LINKWAY
Magnetische mobiele telefoonhouder voor in de auto, dubbellaags opvouwbaar, mobiele telefoonhouder, magneet met buigbare kleefbasis, universele 360° telefoonhouder auto, magnetisch, compatibel met iPhone Samsung alle smartphones
treslem
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 30 dec 2012, 11:24


Keer terug naar 306

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten