Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
vlietdijk schreef:Zo te zien is dat hem, Lijkt me een cabrio met de carrosserie van de sedan
Gilletti schreef:vlietdijk schreef:Zo te zien is dat hem, Lijkt me een cabrio met de carrosserie van de sedan
Dat is de sedan.
De cabrio heeft dezelfde "vouwen" aan de zijkant als de echte 404c.
Op de hierboven al genoemde site kun je de verschillen zien.
vlietdijk schreef:Beste 404ers,ik heb de hand weten te leggen op een 404 trapauto maar deze is niet compleet graag zou ik deze [roest]bruine wagen weer in oude glorie herstellen maar ik mis documentatie en kan deze op het net ook niet vinden .heeft iemand van jullie er fotos van of weet iemand er een side over ,dan graag even reageren
klaas
vlietdijk schreef:Ik probeer het nog eens Nu met een grotere foto
Weet iemand of het voorruitje orgineel is ??
Ik weet niet of het lukt ,de grotere foto te plaatsen [ik probeer maar wat ]
plaatje
groet klaas
By the way
deze is wel erg netjes de tijd doorgekomen
Gilletti schreef:vlietdijk schreef:Ik probeer het nog eens Nu met een grotere foto
Weet iemand of het voorruitje orgineel is ??
Ik weet niet of het lukt ,de grotere foto te plaatsen [ik probeer maar wat ]
plaatje
groet klaas
By the way
deze is wel erg netjes de tijd doorgekomen
Het ruitje is netjes, maar volgens mij staat de originele iets minder rechtop.
Mooie 404 nog trouwens.
Na afronding van mijn coupé/cabriolet project wil ik graag nog eens zo één aanschaffen.
vlietdijk schreef: Dus volgens jou hoort het ruitje er wel op ,ik heb op het net vele trapauto s gezien maar alle zonder ruitje ,nou is zoiets wel kwetsbaar in kinderhanden maar er zijn in de "carrosserie" wel uitsparingen die overeenkomen, ook die voor een spiegel . Dus ik ga er maar vanuit dat dit model "goed " is
Bedankt
klaas
JT schreef:Plexiglas in een metalen frame is misschien ook een idee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast