Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
pp schreef:weet iemand een oplossing, of heeft iemand ervaringen met het feit dat als de 404 een tijdje gelopen heeft, en de motor dus warm is, ze soms wel, maar vaker niet meer wil starten, gebeurd alleen bij warme motor, startmotor en bobine zijn nieuw, heb een verhaal gehoord over de plaats waar de bobine zit, maar daar zal toch wel over nagedacht zijn??
contactpunten, verdeelkap, kabels???
is redelijk vervelend
pp schreef:pp schreef:weet iemand een oplossing, of heeft iemand ervaringen met het feit dat als de 404 een tijdje gelopen heeft, en de motor dus warm is, ze soms wel, maar vaker niet meer wil starten, gebeurd alleen bij warme motor, startmotor en bobine zijn nieuw, heb een verhaal gehoord over de plaats waar de bobine zit, maar daar zal toch wel over nagedacht zijn??
contactpunten, verdeelkap, kabels???
is redelijk vervelend
ja en nee, staat nergens vermelding dat het ook bij LPG probleem geeft, terwijl dat bij mij wel het geval is
404UXD schreef:Vandaag had ik PP aan de telefoon en het heeft toch niet geholpen, dus ik weet het niet meer nu. Hij gaat er nu een Volvo-bobine inzetten.
Bert schreef: In al de jaren dat ik in de peugeot werkplaats gewerkt heb (19) zijn er nooit problemen geweest met de plaats van de bobine.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten