Ik vind het op zich wel een mooi accessoire dat past in het tijdsbeeld en het geeft de 404 een wat stoerder gezicht...
Nou valt me echter op dat er verschillende methodes zijn om de mistlichten te monteren.
Zo kwam ik bijvoorbeeld dit plaatje tegen:

Ik vind dit -dus- wel mooi; de mistlampen zitten tegen de grille 'aangeplakt' in de ronding van de grille. Waren dit speciale mistlampen (die dus ook anders gemonteerd moeten worden)? Zijn dit wellicht 403 mistlampen?
Bij deze zitten ze ook al zo:

Een andere methode is natuurlijk gewoon op het vlakke gedeelte achter de bumper, zoals bij deze:

Deze methode zie je het meest. Bovendien worden dan ook vaak deze -naar mijn mening- prachtige Marchal's gebruikt...
Het grappige is dat ik bij deze foto goed kan inschatten hoe dergelijke mistlampen op Griselle eruit zouden zien.
Ik ben er nog niet uit....
Ik weet niet of ik het mét mistlampen nou mooier vind dan zonder.
Nadeel is dat je bij deze wijze van monteren -dus- gaten in de auto moet boren en als het dan tóch niet bevalt, zit je met gaten in het vlakke deel achter je bumper...

Uiteraard heb je -naast de manier van bevestigen- ook nog verschillende mistlampen: rechthoekige, met geel glas, etcetera...
Rechthoekige:

Zoals ik al aangaf: ik weet niet of ik een 404 Berline mét extra mistlampen voorop nou mooier vind dan zonder...
Om die reden heb ik er even een Poll aan vastgeplakt.
Je mag natuurlijk ook plaatjes plaatsen van 404 Berlines waarvan je vindt dat de mistlampen er wél mooi bij staan, en geef dan ook meteen aan waarom je dat vindt...
Ik ben benieuwd!