Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
peppo schreef: Alleen... wanneer gebruik je die dingen?
Wanneer ik een 404 zou aanschaffen met van die mooie ronde mistlampen zou ik ze zeker laten zitten.
Ik vind bij de AH-79-11 eigenlijk de mooiste lampencombinatie en het mooiste geplaatst.
Jeetje schreef:Ik wil binnenkort de recentelijk aangeschafte Virages Anti-Brouillard 602 van Marchal gaan monteren op Griselle, maar ik zit nu heel erg te twijfelen waar en hoe ik ze zou monteren...
Het betreft dus deze mistlampen:
Dit zijn dezelfde mistlampen die ook op de 403 gebruikt werden en zijn -dus- wat kleiner dan de Phantastiques van Marchal die er zo uitzien:
Er zijn in principe 3 manieren om de mistlampen te monteren:
1) op de opstaande chromen/RVS rand in 'de bek', waardoor de mistlampen voor de grille komen (waardoor er gaten in die RVS-strip geboord moeten worden).
2) op de plaat tussen grille en bumper (hetgeen betekent dat er gaten geboord moeten worden in die plaat).
3) met klemmen om/op de bumper (die klemmen bestaan wel (van Marchal) voor de bumper van de 403, maar niet voor de 404. Ik heb nu een setje van die steunen en met enig zaag-, boor-, schaaf- een schuurwerk zijn die klemmen wellicht passend te maken voor een 404).
Wat zou jullie voorkeur hebben?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten