Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Edzo schreef:Vrijdag gezien bij een gespotte 404: (zie: wie heb ik vandaag......)
Bruin lederen bekleding, met bruin lederen middenarmsteun tussen de voorstoelen. Dat bleek tevens een kistje te zijn, bovendeel kon openklappen, bergruimte erin.
Volgens de eigenaar een officiele acessoire.
Jeetje schreef:Nieuw accessoire aangeschaft (of eigenlijk bij toeval tegenaan gelopen): een Helphos zoeklicht voor tegen de voorruit
Het is een zogenaamde 'Lagerfund' (magazijnvondst) in de originele verpakking en alle papieren zitten erbij (garantiebewijs, montagehandleiding, een waarschuwingspapiertje dat de monteur aan eigenaar kan/moet overhandigen, het metalen veertje om mee vacuüm te zuigen, een flesje glycerine (al zit daar na 40 jaar niet meer zo veel in), etcetera, etcetera, etcetera...
Deze dus (maar dan in het zwart; dit is de witte uitvoering):
Aan het einde zit een ouderwetse (bakkelieten?) plug voor een sigarettenaansteker...
Ik zit nu te twijfelen of ik deze Helphos lamp in de 404 of in de J7 zal monteren.
Ik denk dat ik 'm wél in de J7 monteer voor het Concours bij 't Loo!
Wat me ook een mooi accessoire lijkt, is zo'n Hella spotlight-spiegel. Dat is een spotlight dat op de deur op de plaats van de spiegel wordt geschroefd en waarvan de achterkant de achteruitkijkspiegel is...
Dat is een heel leuk accessoire maar helaas onbetaalbaar. Zo'n ding kost al gauw zo'n € 350,00...
Ik heb daar helaas niet zo snel een duidelijk plaatje van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast