Ik zit toch wel met een dilemma voor wat Griselle betreft.
Ik heb op dit moment (nog) winterbanden onder de auto en ben -dus- van zins om andere banden aan te schaffen...
De maten van de thans gemonteerde banden zijn 195/65/15; lekker breed en dat vind ik een mooi/stoer gezicht onder een 404. Een 404 kan naar mijn mening die maatvoering absoluut hebben.
Nu heb ik altijd een zwak gehad voor white-walls. Ik vind ze zo mooi in het tijdsbeeld (jaren '60) passen, dus ik zit erover te denken om als nieuwe banden white-walls aan te schaffen.
Ík vind het wel een mooi gezicht, maar ben er nog niet uit...
Hier geldt eigenlijk hetzelfde verhaal als de volledig rode achterlichten (export-uitvoering); ook daar twijfelde ik over.
Nu ik ze erop heb geschroefd, vind ik ze eigenlijk wel héél stoer en fraai.
Het voordeel bij die rode achterlichten was/is dat als ze niet zouden bevallen, ze er een kwartier later weer vanaf zouden (kunnen) zijn en ook financieel is er dan nog geen 'man overboord'...
Dit soort white-walls zijn natuurlijk wel een behoorlijke investering. Je moet -dus- wel zeker weten dat je white-walls op je auto wilt (of niet natuurlijk)....
En met dát dilemma zit ik nou.
Dus ik dacht: ik vraag het aan 'mijn' medeforummers en wat is dan een geschikter 'tool' dan een 'poll'???
Oké...
Vind je dat white walls onder een 404 'passen'?
Vind je dat dat écht niet kan?
Vind je dat het wel kan, maar ervan afhangt wat voor white walls? (er zijn namelijk white walls met 3 of 4 cm brede witte banden, maar ook whitewalls met een zogenaamde 'pinstripe'; een 1,5 cm breed lijntje...
Hier een aantal van de mogelijkheden:
Geef dan ook meteen even aan waaróm je dat dan precies vindt!
Alle input is welkom!
Hier een paar plaatjes van 404's met white-walls...
Vooral deze onderste laat zien hoe Griselle er met white-walls uit zou zien en ik ben hier eigenlijk best van gecharmeerd.
Ik denk echter persoonlijk dat een wat smaller wit streepje mooier zou zijn dan deze brede witte wangen...