Hoi,
Ter info:zojuist kreeg ik telefoon van familie,in Benidorm(,wonen daar al ruim 40 jaar,hebben daar een cafe+Nederlands restaurant)
Mijn Tante vertelde dat een hoteleigenaar(oudere man) zijn 404 verkoopt!
Zij heeft de auto gezien,ze vertelde mij: het is wel een ouwe barrel,hoor!!...(zijn mijn woorden niet hoor,voordat ik het hele forum op mijn dak krijgt!!)
Ik heb zo'n paar jaar geleden de auto gezien.
Nou,hij was wel gebruikt,leek me.
Als ik het kan herrineren: beschadigde bekleding,erg vuil,roest is me eigenlijk niet opgevallen(ik praat nu over een aantal jaren geleden!)
De kleur van de auto is(was zwart)hij is wel verbleekt,vooral de achterkant,net of hij met de kofferbak,weken in de tropische zon gestaan hebt!
Maar er zaten Robri-accesoires op de auto,en dat heeft wel mijn belangstelling!!
Leeftijd van de auto?mij onbekend,maar ik denk een van de eerste,aangezien het een wit dashboard was,met vierkante luchtroosters en een 403 stuur!(klopt dat?)
Maar ik heb geen idee wat hij voor de auto vraagt!(zal geen hoofdprijs zijn,die man is rondom gevuld,ken hem wel een beetje)
Ik ga zelf begin sept.naar benidorm toe,dus ga ik gelijk een kijkje nemen
Misschien is er belangstelling voor(ik heb absoluut geen interesse,2 is genoeg!!)
Maar ik zal een uitgebreid verslag doen van de auto,en proberen foto's te maken
Mijn tante heeft met de 404 eigenaar afgesproken,dat hij ff moet wachten met een eventuele verkoop!
Hij verzekerde mijn tante geen haast te hebben,dus kan ik op mijn gemak ff de voiture bekijken.
Nou,ik hou jullie op de hoogte!!
Groetjes Niek