Nogmaals, er valt genoeg te zien aan voertuigen in alle soorten, maten en merken. Tussen alles natuurlijk ook een aantal Peugeots. Het begon voor mij meteen al met een hele goeie ouwe bekende: mijn 4 jaar terug verkochte 404 break met nog steeds blije eigenaar en z'n gezin:lol: In het 404topic zijn mijn avonturen met deze 404 nog wel terug te vinden.

Volgende oude bekende in het rijtje was de blauwe 403 van onze Jacqabe, met wie ik later samen met wat andere PeugeotNoordermannen nog ff heb staan babbelen. Naast de ook veel vaker geziene 203 break ontdekte Jacqabe in een oogopslag bij de buurauto een wat vreemde constructie....

Wat verder aan Peugeots? Nou zie hier, dit zag ik verder staan: twee 504's, een 104 in de uitvoering "Sheena" en een 505. Da'wast.....niet heul veul, maar toch. Op de thuisreis kwam me nog een 404 tegemoet, die zal waarschijnlijk later ook wel te bewonderen zijn geweest op het veld.

Maar leuk, tot slot 3 huis, tuin en keukentransporters uit de 70-ties....gewoon omdat het kan....