Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion
Le Lion schreef:Jammer dat er op beurzen zo weinig Peugeot aanwezig is. Zou het niet mogelijk zijn om een mini-Peugeotbeurs te organiseren? Dat is voor ons Peugisten toch best interessant?
Interclassics beloofd overigens wel interessant te worden maar dat is een ander topic...
Le Lion schreef:Dan denk ik dat dit iets wordt om in de planning van 2005 op te nemen. Willen jullie mij tippen als je een goede/geschikte locatie weet die redelijk centraal in Nederland ligt?
Dan ga ik dit ideetje verder uitwerken.
Wordt vervolgd...
Le Lion schreef:Mijns inziens denk ik dat je heeeeeel low budget moet beginnen en moet investeren in een doosje wijn en een paar kaasjes. Het mooiste zou zijn als je ergen op privee terrein kon staan met een schuur/overkapping erbij. Ik ga eens polsen bij de handel. Ik denk dat je met gratis entree en tegen kostprijs betaalde koffie mit kuchen een heel eind komt, wat denk jij Gilletti?
Le Lion schreef:Dan denk ik dat dit iets wordt om in de planning van 2005 op te nemen. Willen jullie mij tippen als je een goede/geschikte locatie weet die redelijk centraal in Nederland ligt?
Dan ga ik dit ideetje verder uitwerken.
Wordt vervolgd...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast