Zaterdag 12 en zondag 13 maart: REIMS 2005

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Levensbedreigende sneeuwstorm in de Vlaamse Ardennen

Berichtdoor Pininfarina504 » 14 maart 2005, 14:49

We mogen van geluk spreken dat we er nog zijn.
Het is aan de stuurmanskunst van hierboven vernoemd persoon te danken, dat we nu weer met beide voeten op de aarde staan, what a hell.
Kijk maar eens goed op de foto, hoe Gilletti zich uiterst krampachtig aan het stuurwiel vasthoudt.
Op de boardcomputer met navigatie systeem konden we ook al niet meer vertrouwen, het was of de duvel er mee speelde, de mevrouw met de ogenschijnlijk vriendelijke stem, die de te volgen route aangaf had ons al te vaak gefopt.
205 1.4,97.
Peus 504Ti,78,gris fum, Paris.
Peus 504GL, Aut,73, blue mét, nwst, Elzas
Peug 504GL,vert mét,Ned auto.
Peus 404,aut,71,blue, Elzas.
Peus 404, groen, 69, Z-Fr
Peus 404, Fam zwart,70,ex-prefect Paris.
Pininfarina504
 
Berichten: 2497
Geregistreerd: 07 aug 2004, 10:42
Woonplaats: Gilze-Rijen

Berichtdoor Steven » 14 maart 2005, 15:44

we zijn met de 104 binnendoor gereden (Mons-Maubeuge-Vervins-Reims) en hebben van de ganse dag geen vlok sneeuw of regen gehad; hebben kunnen rustig genieten van het glooiende franse landschap. Zijn na de beurs ook nog even langs het oude circuit gereden en een toer door de wijngaarden van de champagnestreek.
Avatar gebruiker
Steven
 
Berichten: 1481
Geregistreerd: 25 jun 2004, 13:03
Woonplaats: Sint-Lievens-Houtem (Belgie)

Berichtdoor veen » 14 maart 2005, 22:02

Wij zijn zaterdag naar de beurs geweest en heb daar de mede foremers nog gesproken, daar hoef ik dus niets meer over te vertellen
Zondag zijn we naar het circuit gegaan, daar was net een bijeenkomst van een klassieker club, die de nacht ervoor de auto's parkeerde in de kelder van het hotel waar we sliepen, het was wel toevallig dat we die daar weer zagen.
AfbeeldingAfbeelding
Een paar foto's van de beurs buiten
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
veen
 
Berichten: 369
Geregistreerd: 23 jul 2004, 12:44
Woonplaats: coevorden

Berichtdoor L'Animal » 14 maart 2005, 23:08

Dan heb je toch weer geluk met zo'n uitje naar het cirquit. Nou baal ik helemaal dat ik niet mee kon. :(
Avatar gebruiker
L'Animal
 
Berichten: 283
Geregistreerd: 23 sep 2004, 21:24
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor leffe 404 » 15 maart 2005, 02:50

Zaterdagmorgen om half zes vol goede moed vetrokken naar Reims. We zijn over Antwerpen, Brussel gereden en na een kleine pauze (ontbijt :!: ) om kwart over tien gearriveerd in Reims. Zonder sneeuwstormen overigens.

Het mooiste stond weer op de parkeerplaats, ook dit jaar weer. Leuk om te vermelden dat ik in 2004 een 404 Diesel heb gespot in dezelfde kleur als mijn Coupleur Jaeger (ook hetzelfde bouwjaar). Deze auto heb ik dit jaar wéér gespot !

Ik ben momenteel druk bezig de foto's te sorteren en websites van te maken, binnenkort een update hiervan zodat jullie ze ook kunnen zien !

Na afloop van Retromobile nog een bezoekje gedaan aan de stad Reims, de Notre Dame en la Fayette. Tevens doorgereden naar Geux, naar het inmiddels veelbesproken Formule 1 circuit. Ook hiervan binnenkort de foto's online :!:



@ Giletti ;

Jammer dat je me niet meer gebeld hebt want we waren beide zaterdag in Reims ! Aangezien ik jouw nummer niet heb gekregen kon ik jou niet bellen :evil: Ik heb je spulletjes dus weer meegenomen naar Nederland, neem even contact met me op dan stuur ik ze naar je op per post.
Als je alle tijd hebt, kom je altijd te laat...
Avatar gebruiker
leffe 404
 
Berichten: 1500
Geregistreerd: 13 apr 2004, 12:46
Woonplaats: Leidschendam

Berichtdoor Gilletti » 15 maart 2005, 10:44

leffe 404 schreef:@ Giletti ;

Jammer dat je me niet meer gebeld hebt want we waren beide zaterdag in Reims ! Aangezien ik jouw nummer niet heb gekregen kon ik jou niet bellen :evil: Ik heb je spulletjes dus weer meegenomen naar Nederland, neem even contact met me op dan stuur ik ze naar je op per post.


Euh, was in de veronderstelling dat ik mijn nummer allang gegeven had in de diverse mails/PB's. Excuus.
Moet ook eerlijk bekennen dat ik jouw gegevens ook niet bij me had. :oops:

Maar kom je zondag niet ook naar Nieuwegein?
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor leffe 404 » 15 maart 2005, 19:48

Jammer maar helaas, dan heb ik andere verplichtingen... :?


U P D A T E :

Ik heb de foto's van het circuit de Geux en Retromobile Reims online gezet ;

http://www.leonvanasch.nl
Als je alle tijd hebt, kom je altijd te laat...
Avatar gebruiker
leffe 404
 
Berichten: 1500
Geregistreerd: 13 apr 2004, 12:46
Woonplaats: Leidschendam

Vorige

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten