Rock around the jukebox.

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Rock around the jukebox.

Berichtdoor Peter van den Bosch » 30 jul 2005, 12:44

Hoi luitjes,

Ik doe nog niet erg lang mee op deze site, maar het volgende evenement, mag je als oldtimer(peugeot)freak eigenlijk niet missen:
Rock around the Jukebox, dit is een 2 daags evenement, met veel (live)muziek, jukeboxen, en veel hebbedingetjes uit vervlogen dagen. Het vindt plaats in het Autotron te Rosmalen, op 8 & 9 oktober van 10.00 tot 18.00 uur. Dus als je een liefhebber bent van de 50er, 60er,en 70er jaren, is dit evenement van harte aan te bevelen. Er zijn zelfs mensen die er een heel weekend van maken, met name de mensen die uit het buitenland komen, en dat zijn er nogal wat! O, ja! Er is ook van alles te vinden over oldtimers, en als je echt snuffelt ook wat Peugeot dingetjes.
Ik wil jullie van dit evenement mee laten genieten, omdat ik uit ervaring weet dat jukebox fanaten een emotionele band hebben met oldtimerbezitters, en andersom. Vele onder ons zijn immers besmet met beide virussen, ik ook.

Groetje: Peter. :wink:
Avatar gebruiker
Peter van den Bosch
 
Berichten: 376
Geregistreerd: 27 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Oudheusden

Berichtdoor Gilletti » 30 jul 2005, 15:39

"Rock around the Jukebox" klinkt meer als een beurs voor fiftees liefhebbers met grote Amerikaase auto's, verkuiven en milkshakes.

Maar ik kan dus fout zitten. :wink:
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Peter van den Bosch » 30 jul 2005, 19:00

Gilletti schreef:"Rock around the Jukebox" klinkt meer als een beurs voor fiftees liefhebbers met grote Amerikaase auto's, verkuiven en milkshakes.

Maar ik kan dus fout zitten. :wink:


Je zit niet helemaal fout, maar er is veel te beleven, voor mensen met een passie voor de goede oude tijd. In Nederland stonden in die tijd ook overal jukeboxen, en mijn vader had in die tijd ook een vetkuif!! Heus het is de moeite waard.

Groetje: Peter. :wink:
Avatar gebruiker
Peter van den Bosch
 
Berichten: 376
Geregistreerd: 27 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Oudheusden

Berichtdoor Peter van den Bosch » 30 jul 2005, 19:07

Mijn vader had ook geen amerikaanse slee, ook geen Peugeot, maar wel een Opel rekord olympia.
Ik heb trouwens een super fijne 404 uit 1965.

Groetje: Peter. :wink:
Avatar gebruiker
Peter van den Bosch
 
Berichten: 376
Geregistreerd: 27 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Oudheusden

Rock around the Jukebox

Berichtdoor Peter van den Bosch » 21 sep 2005, 19:30

En nu echt goed nieuws over de Jukeboxbeurs:

Mensen met een oldtimer ( vele onder ons dus ) mogen gratis en voor niks parkeren op een appart terrein bij het Autotron, en als klap op de vuurpijl mogen de bestuurders ook nog eens gratis de beurs bezoeken. Dus op naar het Autotron op 8 en/ of 9 oktober.

Groetje: Peter :wink:
Avatar gebruiker
Peter van den Bosch
 
Berichten: 376
Geregistreerd: 27 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Oudheusden

Berichtdoor Mockenrue » 21 sep 2005, 22:01

Dan wordt het wel interessant. Normaal bij Autotron altijd idiote bedragen voor parkeren alleen al, en dan nog de toegang.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2742
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Berichtdoor Peter van den Bosch » 10 okt 2005, 16:22

En ??????????? Is er nog iemand geweest?

Groetje: Peter.
Avatar gebruiker
Peter van den Bosch
 
Berichten: 376
Geregistreerd: 27 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Oudheusden

Berichtdoor Mark » 12 okt 2005, 08:52

Ja, mijn buurman, met zijn Mercedes 280 SE (echt seventies: groenmetallic, met lichtbruine ruitjesbekleding :roll:), getuige de Rock-Around-parkeerkaart die achter zijn voorruit ligt.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Peter van den Bosch » 12 okt 2005, 14:13

Dan was jou buurman ook standhouder, en ben je niet met hem meegegaan?
Het was echt reuze gezellig zoals ieder jaar.

Groetje: Peter. :wink:
Avatar gebruiker
Peter van den Bosch
 
Berichten: 376
Geregistreerd: 27 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Oudheusden

Berichtdoor Peter van den Bosch » 13 nov 2005, 14:28

Hoi mensen, hier nog even voor tussendoor, in mei 2006 is er ook een versie van Rock around the Juke- Box. Dit evenement draagt de naam : Rock around the Juke- Box open air. Zoals de naam al doet vermoeden is deze beurs buiten, echt amerikaans getint; diverse optredens, vrachtwagens ingericht als showroom (Dus spelende jukeboxen op laadkleppen ed.) Ook echt de moeite waard, of de condities hetzelfde zijn qua entree en parkeren is even afwachten, maar afgelopen jaren is die wel hetzelfde geweest als bij de beurs in oktober. Ik hou jullie tegen die tijd op de hoogte !! Ook wat betreft de preciese datum.

Groetje: Peter. :wink:
Avatar gebruiker
Peter van den Bosch
 
Berichten: 376
Geregistreerd: 27 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Oudheusden

Berichtdoor JT » 02 jan 2006, 22:30

Peter heeft me net gemaild:
Rock around the jukebox open air, vind plaats op 21 mei 2006 op het terein van het Autotron te Rosmalen. Van 10.00 uur tot 18.00 uur.
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Peter van den Bosch » 02 apr 2006, 12:57

:P Hallo beste mensen,

Even een update voor wat betreft: Rock around the Jukebox open air op 21 mei as.
Zoals reeds vermeld mogen bezitters van een oldtimer, gratis en voor niks parkeren op een speciaal ingericht parkeerterrein vanaf 9.45 uur, en de bestuurders mogen inderdaad voor niets de beurs bezoeken, bovendien mogen kinderen tot 15 jaar, ook gratis de beurs bezoeken.
Er zullen die dag op gaan treden: The Boppin' rhythm Boozers (rock-a-billy muziek), Pipeline 61 (rock and roll muziek), en Black- Sell (rock and roll en sixties muziek). Verder is de Oldtimer Caravan Club ook uitgenodigd. En dit allemaal in de entourage van jukeboxen enz. Het belooft een geweldig gezellige dag te worden, dat kan ook niet anders, want de organisatie heeft volop zon, en 20 graden bestelt.

Groetje: Peter. :wink:
Avatar gebruiker
Peter van den Bosch
 
Berichten: 376
Geregistreerd: 27 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Oudheusden


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten