Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion
JT schreef:
En eigenlijk snap ik ook niet waarom ie op autokalender niet staat.
En hier in het overzcht staat ie ook niet.
En waar kan ik nu in één oogopslag zien waar ik komend weekend kan rijden? (ik weet, ik ben een beetje lui)
Gilletti schreef:Zin in een bijbaantje als moderator, Jan? Kan vast geregeld worden hoor.
JT schreef:Heb ik geen bezwaar tegen.
Ik zie hierboven 3 moderatoren staan, kan me voorstellen dat er af en toe "op elkaar gewacht wordt", waardoor het overzicht minder compleet is dan ik wellicht zou willen. Ik wil deze gerust voor m'n rekening nemen.
Ik wil echter ook niemand voor het hoofd stoten, integendeel: het forum is (verder ) zeer goed op orde en wordt prima bewaakt (die valium-aanbieder was idd in no-time weg!!)
JT schreef:Ik ook, maar dan moet ik wel weer eerst in het clubblad kijken.
Ik snap niet dat op de site er niet meer info staat.
En eigenlijk snap ik ook niet waarom ie op autokalender niet staat.
En hier in het overzcht staat ie ook niet.
Hoe willen die mensen nou opkomst krijgen?
En waar kan ik nu in één oogopslag zien waar ik komend weekend kan rijden? (ik weet
, ik ben een beetje lui)
Martijn schreef:Hallo allemaal! Inderdaad de 28e hebben we een mooi evenement samen met de DS club. Zo'n evenement kost veel tijd om te organiseren en we hebben op dit moment gewoonweg te weinig vrijwilligers om alles perfect te krijgen. Binnen onze club is er helaas niemand met de juiste vaardigheden en genoeg tijd om onze website bij te houden (ook dat gaat niet vanzelf). Vandaar dat we op Internet nog maar summier aanwezig zijn. Hopelijk verandert dat binnenkort, maar tot die tijd moet de info vooral uit de Lion komen! Graag jullie begrip hiervoor...
Groeten
Martijn van Gessel
Voorzitter PCN
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten