Gisteren heb ik samen met mijn broertje deelgenomen aan de Seven Hills Classic&Cabrio Rotarally. Hoewel de organisatie (Rotary) niet echt mijn soort publiek is, was het toch een zeer geslaagde dag! Naast de equipe Gilletti deden ook de buren mee met de groene 205CTI. We waren daar op uitnoding van een andere goede vriend.
Het weer werkte erg goed mee en de 404 heeft zich kranig geweerd. Door de witte kleur bleef het gelukkig goed uit te houden in de auto. De start was in Berg en Dal en de route voerde ons langs mooie plekken in de buurt van Nijmegen, de Achterhoek en Betuwe.
Toch nog een negatief puntje: na de één na laatste tijdcontrole wou de 404 niet meer starten, waardoor we ongeveer een uur tijd verloren hebben.
Lag volgens mij aan de Kugelfischer injectie, welke bekend staat niet echt te houden van warme starts. Na enige tijd afkoelen van de motor startte die gelukkig toch nog en konden we de rallye uitrijden. Uiteindelijk 33e geworden van de 120 toerrijders.
Nu ga ik er weer vandoor. Eerst even de 5kg. muggen van de auto halen en daarna nog effe een bbq'tje meepikken.