Tour d'HuZes t.b.v. KWF

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Tour d'HuZes t.b.v. KWF

Berichtdoor Gilletti » 07 okt 2018, 18:32

Via de club kreeg ik onderstaand bericht binnen wat ik graag ook onder jullie aandacht wil brengen.
Hoewel ik KWF zeker steun ben ik geen onderdeel van de organisatie, dus eventuele verdere vragen kan ik niet beantwoorden.

* * *

Op 1 juni 2019 is ons doel dat maximaal 40 equipes hun bolides vanuit Classic Park bij Boxtel naar de Franse Alpen sturen. “Het belooft een epische tocht te worden naar de Alpe d’Huez met KWF Kanker Bestrijding als goed doel” aldus initiatiefnemer Arjan van der Meijden. Aan de hand van uitdagende routeboeken wordt in zes dagen ruim 1.350 km gereden. Het startveld bestaat uit klassieke en moderne (sport-)auto’s.

“Met 1:100.000 kaarten wordt een waanzinnige route voorgeschoteld door Dutch Rally Events”, gaat Van der Meijden verder, terwijl hij trots laat zien dat de oudste ingeschreven auto van 1968 is en de jongste van 2017. “Daarbij is genoeg tijd om ogen de kost te geven en te genieten van de omgeving”. Na een dag stevig sturen, is het tijd om de lokale spijzen te proeven en om ervaringen te delen.

Met toegankelijke routesystemen doorkruist de TOUR d'HuZes het schitterende gebied waar ook de Tulpenrallye vaak wordt gereden. “Het is een intensieve toertocht”, vertelt Maarten van Dutch Rally Events, “met als doel om plezier te hebben en om een avontuur te beleven”.

Aan het eind van de toertocht voegt de karavaan zich bij het evenement Alpe d’HuZes. Gezamenlijk gaan ze over de streep met een mooi bedrag voor KWF Kanker Bestrijding. Met hulp van bedrijven, familie en vrienden zorgt iedere deelnemer voor € 2.500,- aan sponsoring. Hiermee geven de equipes KWF Kanker Bestrijding de financiële middelen voor verder onderzoek.

Het initiatief voor deze rally is uit bittere noodzaak geboren, maar, als het kan, moet het leven ook gevierd worden!

http://www.facebook.com/tourdhuzes
http://www.tour-dhuzes.nl
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten