Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion
vreugden schreef:Is lidmaatschapkaart van de 404 vereniging ook goed voor korting?
Gilletti schreef:Yep, las ergens dat er bij de ingang een apart loketje was waar je op vertoon van je pas korting krijgt.
JD schreef:Vraagje. Wie heeft er enig idee hoe de blauwe 304 zo'n opmerkelijke lak heeft gekregen? Het is nauwelijks te zien op de foto, maar het zag er uit als uitgelopen waterverf.Op de stand wisten ze het ook niet. Jammer, verder mooie auto.
Gilletti schreef:Vraagje voor de 504 kenners:
De 504 cabrio die half gerestaureerd op de foto staat had achter de grote rechthoekige achterlichten. Zoals je ziet komen voor echter de dubbele koplampen.
Kan dit origineel gezien wel?
Zo niet, dan vind ik het slecht dat men dit bij een restauratie niet corrigeert.![]()
peugeot-304 schreef:Ik zag je de foto nemen, zat op dat moment aan de tafel (trui met bruine strepen). Maar voordat ik uit de menigte kon ontsnappen om je even aan te spreken was je al verdwenen.
Dieter
P.S. Nog gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Als je nog een paar foto's van de auto wilt zien die staan op mijn site http://www.hoeyng.nl/index304.htm onder fotogaleij en dan Rinus 304.
Gilletti schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast