Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion
Gilletti schreef:Heel herkenbaar die eerste foto's. Kom er net ook vandaan.
304 coupé schreef:heeft er iemand telnr en adres van die evert jonckhart. ik denk dat hij iets heeft waar ik naarstig naar op zoek ben
Martijn schreef:Gilletti schreef:Heel herkenbaar die eerste foto's. Kom er net ook vandaan.
Heee zag ik daar mijn oude coupe .... heb ik twee weken geleden voor een appel en een ei achtergelaten bij EJ. Teveel werk om de schade te herstellen, en hij was rotter dan verwacht. Recyclen dus....
Jeetje schreef:Heee zag ik daar mijn oude coupe .... heb ik twee weken geleden voor een appel en een ei achtergelaten bij EJ. Teveel werk om de schade te herstellen, en hij was rotter dan verwacht. Recyclen dus....
Há... En daar ben ik dus vanmiddag even naar gaan kijken...
Dat is toch die zilvergrijze?!
Jeetje schreef:Martijn schreef:Gilletti schreef:Heel herkenbaar die eerste foto's. Kom er net ook vandaan.
Heee zag ik daar mijn oude coupe .... heb ik twee weken geleden voor een appel en een ei achtergelaten bij EJ. Teveel werk om de schade te herstellen, en hij was rotter dan verwacht. Recyclen dus....
Há... En daar ben ik dus vanmiddag even naar gaan kijken...
Dat is toch die zilvergrijze?
Als ik klassiekers bij Jonkhart bekijk, is die bordeaux-rode 404 die ik heb bekeken werkelijk in uitstekende staat!
Ik heb vanmiddag ook even een tweetal 404'tjes bekeken (een van 3.950,00 euro -uit 1969- en een van 4.000,00 euro -uit 1971- vraagprijs). En ik was alwéér teleurgesteld in de kwaliteit van die auto's! Op diverse plaatsen waren roestbobbeltjes te zien, hoewel de auto's er redelijk strak bijstonden.
Toen een van de verkopers even niet keek, heb ik even op een van die bobbeltjes gedrukt en het water spoot eronder vandaan... Dát is schrikken, zeg!
Dan is die 404 die ik op het oog heb eigenlijk nog best een kwalitatieve schoonheid...
Ik vínd gewoon geen goede 404 voor om en nabij de 4.000,00 in goede/uitstekende staat! Als iemand er eentje weet, laat me dat dan even weten!
Martijn schreef:Jeetje schreef:Heee zag ik daar mijn oude coupe .... heb ik twee weken geleden voor een appel en een ei achtergelaten bij EJ. Teveel werk om de schade te herstellen, en hij was rotter dan verwacht. Recyclen dus....Há... En daar ben ik dus vanmiddag even naar gaan kijken...
Dat is toch die zilvergrijze?!
Nee dat was die 504 coupe uit 1980 met voor en achterschade...
ZEN schreef:Martijn schreef:Nee dat was die 504 coupe uit 1980 met voor en achterschade...
Ze hadden beide voor- en achterschade. Was het die met de kunststof bumpers of met de chromen bumpers?
ZEN schreef:@Idranor: Duidelijk. Kon me even geen voorstelling maken van het jaartal van de kentekens.
Dan is Martijn dus een hotshot in de Peugeot hiërarchie!!!
Gilletti schreef:ZEN schreef:@Idranor: Duidelijk. Kon me even geen voorstelling maken van het jaartal van de kentekens.
1/
Idranor???
2/Dan is Martijn dus een hotshot in de Peugeot hiërarchie!!!
Martijn werkt bij Peugeot NL en is voorzitter van de PCN.
Inderdaad een echte Peugeot bobo dus!
Mockenrue schreef:ZEN schreef:De auto was oorspronkelijk van de oprichter van Kurt's site. Ben zijn naam kwijt...
Cees Boutsma.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast