Idranor en Albert zouden naar Jonkhart gaan voor nuttige en nodige zaken.
Om er een kennismakingsmeeting van te maken, spraken we af dat ik ook naar Hilversum zou komen, is voor mij (buiten de spits) slechts 10 minuten rijden!
Toen kwam er via het autoweek-forum een advertentie van een geschikte 305 op mijn pad. Die zou ik vandaag in Huizen gaan bekijken.
Dus Jonkhart was voor mij van de baan vanwege een hoger doel: 305.
Toen zij van mijn bezichtigingsplan hoorden, boden ze me aan om na Jonkhart mee te gaan om als ervaringsdeskundigen de betreffende auto aan een kritische blik te onderwerpen.
Van de meeting bij Jonkhart heb ik een paar foto's gemaakt, vooral van wat E.J. heeft staan en dan nog de voitures van die twee Peug-rijdende forummers. Mijn Focus staat uiteraard niet op de foto, die is hier ook niet van belang...
Uiteraard was het gezellig, altijd leuk om de mens achter de nickname te ontmoeten!!!
Maar het was zo kooooouuuuud...
En uiteraard hadden we te maken met "pa", dus snel weer weg zat er niet in. Wat heeft die man toch een verhalen!!!
Eén domper, de 305 verkoper kreeg ik niet te pakken, nu (14:50 uur) nog steeds niet trouwens...
Ik vrees dat dit feest dus nog even niet doorgaat.
Nadat we ons konden losrukken uit de Molykote reclame van E.J. babbelden we nog even wat na bij onze buiten het terrein staande auto's.
Ik vertrok toen naar huis en de beide heren gingen verder op hun zoektocht.
O ja, natuurlijk heb ik wat gekocht: een bruin-goudkleurig 1:43 Solido model van de ... 305. Die had ik nog niet!
Foto's:
203 ter restauratie
idem
504, kost slechts eur 3.500, nieuwe APK, banden en uitlaat met een paar zeer luchtige 205-jes.
2x 504 coupe met vreselijke schade
Idranor's 305
En Albert's 505
Voor mij had Evert helaas niets staan. Better luk next time!