18 juni: Nationale Oldtimerdag Lelystad

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

18 juni: Nationale Oldtimerdag Lelystad

Berichtdoor Mark » 08 maart 2006, 12:04

Afbeelding
De Nationale Oldtimerdag in Lelystad is een jaarlijks terugkerend evenement dat plaatsvindt 18 juni, dus op Vaderdag. Ieder jaar weten meer dan 350 historische klassiekers de weg naar Lelystad te vinden. De Nationale Oldtimerdag staat erom bekend dat ieder jaar bijzondere en unieke auto’s aan de start verschijnen. De organisatie houdt de leeftijdsgrens voor deelnemende klassiekers tot en met bouwjaar 1970.
Uiteraard staan de klassiekers en hun vaak prachtig uitgedoste eigenaren centraal op deze dag, maar er is ook voldoende ander vertier. Iedereen is van harte welkom deze dag bij te wonen. Zowel voor deelnemers als voor bezoekers is de dag gratis toegankelijk. Bent u in het bezit van een oldtimer (bouwjaar 1970 of eerder) en wilt u aan deze unieke dag deelnemen? Dan kunt u zich vanaf 18 februari aanmelden voor dit schitterende evenement. Het is helaas niet mogelijk deel te nemen zonder bevestigde aanmelding. Geef uw deelname dus snel door. De bevestigingen worden doorgaans in april verzonden. Meer informatie is te vinden op www.oldtimerdaglelystad.nl
Laatst bijgewerkt door Mark op 16 jun 2006, 21:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor vreugden » 23 apr 2006, 07:24

Na plaatsing van bovenstaand bericht, hed ik me meteen aangemeld. Gisteren na terugkomst van "Hollands Glorie" lag de brief op de deurmat waarin stond dat ik was ingeschreven. :D Nog meer forumleden die naar Lelystad gaan? Zo ja dan kunnen we wellicht iets afspreken.
vreugden
 
Berichten: 1747
Geregistreerd: 01 jun 2004, 19:24

Berichtdoor Mark » 16 jun 2006, 21:50

Inderdaad, gaan er nog meer forummers heen?
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten