Pagina 1 van 1

4 juni: Toertocht auto's van 25 jaar en ouder (ook Peugeots)

BerichtGeplaatst: 28 maart 2006, 20:47
door Meinders
Zondag 4 juni a.s. wordt er door MPPKlassiekers een leuke toertocht (de derde alweer) georganiseerd door centraal Nederland voor auto's van 25 jaar en ouder.

Ieder merk is welkom.

Kijk op www.mppklassiekers.nl voor meer info over de voorjaarstocht en voor opgave!

Op de site zijn ook de foto's van de 2 vorige tochten te bekijken.

BerichtGeplaatst: 28 maart 2006, 23:23
door JT
Ik heb 'm toegevoegd aan de kalender, maar waar wordt ie eigenlijk gehouden? Kan ik op de site niet terugvinden....

BerichtGeplaatst: 29 maart 2006, 00:09
door Idranor
Door centraal Nederland! Helaas heb ik geen auto van 25 jaar, de oudste is 23.

BerichtGeplaatst: 29 maart 2006, 08:45
door Meinders
Van de organisatie weet ik dat voor een auto van 23 jaar zeker een oogje dicht wordt geknepen! :wink:

En de tocht wordt inderdaad door Midden Nederland gereden.

BerichtGeplaatst: 29 maart 2006, 09:29
door Idranor
Als ik m op korte termijn op de weg krijg zal ik erover nadenken! :wink:

BerichtGeplaatst: 29 maart 2006, 10:01
door pp
leuk, maar wat zijn de kosten, en waar precies?hoe lang duurt de rit(km-ers/tijd)aanvangstijd?? info vind ik nergens, alleen foto's

BerichtGeplaatst: 29 maart 2006, 13:32
door Meinders
De start is waarschijnlijk in de omgeving van Apeldoorn (dat is redelijk centraal).

De aanvang is om 10 uur en de tocht duurt tot een uur of 17.
Er zal circa 150 km. worden gereden.
Aansluitend kan er (op eigen kosten) met elkaar worden gegeten.

De kosten bedragen 17,50 euro per auto (dus ongeacht het aantal inzittenden). Dit is inclusief koffie/thee/cake/broodjes/ snoep etc. en natuurlijk het roadboek!

BerichtGeplaatst: 21 mei 2006, 21:11
door Gilletti
Hoe staat het met de inschrijvingen en voorbereidingen?
Het is wat stil hieromtrent.

BerichtGeplaatst: 21 mei 2006, 21:14
door Dick
Lijkt me leuk! Ik hoop dat ik vrij kan krijgen!

BerichtGeplaatst: 22 mei 2006, 12:40
door Meinders
Deze toertocht gaat vanwege een chronisch gebrek aan interesse (slechts 2 aanmeldingen, kan met de datum te maken hebben) niet door.

Wellicht leuk alternatief: www.twenterally.nl, zondag a.s. door Twente (ik organiseer niet, maar rij wel mee).

Groet,
Boris

BerichtGeplaatst: 23 mei 2006, 23:04
door Evert G.D
Meinders schreef:Wellicht leuk alternatief: www.twenterally.nl, zondag a.s. door Twente (ik organiseer niet, maar rij wel mee).


Mmmm...jammer dat ik dat niet eerder wist, had ook wel interesse gehad nu de Rally v.d. Grensstreek dit jaar oversloeg... :cry: