www.peugeotheaven.com

Voor onderwerpen die niet in een van de specifieke rubrieken hieronder horen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

www.peugeotheaven.com

Berichtdoor borntobewild » 24 jun 2005, 18:18

Hallo mede peugeotliefhebbers.

Ik ben Stefan, de webmaster van www.peugeotheaven.com.
Mijn website is gericht op alle modellen en type van peugeot.
Je kan op de website een profiel aanmaken waarin je alle gegevens van je auto aangeeft en wat je nog wilt doen.
Je kan heel makelijk fotos uploaden die dan in de algemene gallery komen te staan.

Deze fotos kan je ook heel makelijk linken op een andere website of forum zoals hier. De codes hiervoor worden automatisch aangemaakt en hoef je alleen maar te kopieren.

Op het moment worden er nog veel functies ontwikkeld zoals een artiekel schrijven waar je heel simpel zelf een artiekel over het bouwen of restaureren van je auto kan plaatsen inclusief foto's

Uiteindelijk is het de bedoeling dat de gallery vol staat met alle typen en modellen en mensen je artiekel kunnen lezen om tips op te doen.

En wie weet kunnen we ooit eens een meeting organiseren met elk model en type.

Ik hoop dat jullie je ook aanmelden met jullie klassiekers.

Als jullie vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag!

PS je kan ook op fora een banner gebruiken zoals hieronder:

Afbeelding
of Afbeelding
www.peugeot405club.nl Voor de 405 liefhebber
Afbeelding
Avatar gebruiker
borntobewild
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 24 jun 2005, 15:33
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor ceegee » 24 jun 2005, 18:47

What is new and better :?:
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Berichtdoor borntobewild » 24 jun 2005, 18:51

Je eigen fotos uploaden? Een enorme gallery vol peugeots, specs van je auto?

Ik ken alleen maar fora en pp.net (gallery heb ik ook gebouwt)
Maar totaal geen site die aandacht besteed aan alle modellen
www.peugeot405club.nl Voor de 405 liefhebber
Afbeelding
Avatar gebruiker
borntobewild
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 24 jun 2005, 15:33
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Niek020 » 25 jun 2005, 15:27

Wat is de meerwaarde van een 2e Peugeot-site? :? :shock:
Niek020
 
Berichten: 229
Geregistreerd: 23 mei 2004, 16:10
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor KR1275 » 26 jun 2005, 09:28

Een site voor een Frans merk met een Amerikaanse naam... Ai, wat een misser. Dat wordt door Peugeotfielen niet gewaardeerd.
Citroën XM 3.0 V6 Exclusive Automaat 1999 / Honda Accord 2.0 Sport Aut5
KR1275
 
Berichten: 106
Geregistreerd: 28 jul 2004, 16:30
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Gilletti » 26 jun 2005, 11:23

Jongens, kom. Als ik zijn intro zo lees is zijn website gericht op alle typen Peugeots, dus een veel bredere scope.
En daarnaast is het denk helemaal niet erg als iemand gewoon enthousiast is over ons merk.

Als het inderdaad makkelijk is om daar foto's te uploaden (ik heb het nog niet gevonden), dan het is wel een pré boven ons forum. :-)
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor borntobewild » 26 jun 2005, 13:35

Gilletti schreef:Jongens, kom. Als ik zijn intro zo lees is zijn website gericht op alle typen Peugeots, dus een veel bredere scope.
En daarnaast is het denk helemaal niet erg als iemand gewoon enthousiast is over ons merk.

Als het inderdaad makkelijk is om daar foto's te uploaden (ik heb het nog niet gevonden), dan het is wel een pré boven ons forum. :-)


Inderdaad, de site is gewoon bedoeld om alle peugeot eigenaren en het liefst zoveel mogenlijk fotos bij elkaar te brengen.

Het uploaden is simpel, meld je aan en ga naar myheaven/myimages.


En wat maakt het uit dat de titel engels is?! welcome to the world of internet and computers, 99% van wat je lees is engels.
Ik vondt de naam pakkent en al zeggend.
Ik vraag me af wat jij dan van de domein vandansik.nl ;-) (nooffens naar de webmaster trouwens :))

Trouwens, in amerika rijden ook peugeots rond, er zijn zelfs peugeot modellen speciaal voor de amrikaanse markt gemaakt!.
Een voorbeeld is Javlin van de peugeot405club, die heeft een amerikaanse 405.
http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=peugeot&t=241783


De reacties hier vallen em een beetje tegen, op andere fora van vooral de gti liefhebbers had ik dat wel verwacht, die kijken een beetje neer op de normalere /klasieke peugeot en richten zich meer op wat snel en in is.


En het uiterlijk van de site.... euhm ja dat is niet echt dat je zegt geweldig, maar dat is niet mn sterkste punt, wie weet komt er nog ooit eens een remake.

Ik hoop toch dat jullie geintresseert raken in de site, een ander voordeel van de site is dat je je auto een stuk bekender maakt waardoor mensen weer meer ingetresseerd worden.
www.peugeot405club.nl Voor de 405 liefhebber
Afbeelding
Avatar gebruiker
borntobewild
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 24 jun 2005, 15:33
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor KR1275 » 28 jun 2005, 20:50

Gilletti schreef:Jongens, kom. Als ik zijn intro zo lees is zijn website gericht op alle typen Peugeots, dus een veel bredere scope.
En daarnaast is het denk helemaal niet erg als iemand gewoon enthousiast is over ons merk.


Nee hoor. Is juist een prima initiatief.

Misschien kan het worden uitgebreid met alles wat Frans is (auto's)? Volgens mij hebben veel Peugeot-liefhebbers een zwak voor Franse auto's. Ik vind het nog steeds prachtig om bijvoorbeeld een Simca 1100, Talbot Solara, oude Renault e.d. te zien. In Kreta staan ze soms gewoon langs de weg, tot die wordt afgevoerd naar de sloop (maar dat kan daar jaaaaaren duren).
Citroën XM 3.0 V6 Exclusive Automaat 1999 / Honda Accord 2.0 Sport Aut5
KR1275
 
Berichten: 106
Geregistreerd: 28 jul 2004, 16:30
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor borntobewild » 30 jun 2005, 08:59

Dat idee is er ook geweest, maar om te beginnen houden we het even bij peugeot. Mocht dat gaan lopen dan kunnen we wel verder kijken.

Er staat al wel 1 bx op de site :)

De oude simca's en talbots zijn idd ook erg mooi, ik heb zelf ook een kleine voorliefde voor de alpine
www.peugeot405club.nl Voor de 405 liefhebber
Afbeelding
Avatar gebruiker
borntobewild
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 24 jun 2005, 15:33
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor vlietdijk » 18 feb 2006, 12:59

borntobewild schreef:Je eigen fotos uploaden? Een enorme gallery vol peugeots, specs van je auto?

Ik ken alleen maar fora en pp.net (gallery heb ik ook gebouwt)
Maar totaal geen site die aandacht besteed aan alle modellen

bedoel je zoiets http://members.lycos.nl/peugeothistory/ ? :cry:
404 onverwoestbaar
Avatar gebruiker
vlietdijk
 
Berichten: 79
Geregistreerd: 17 apr 2005, 19:39
Woonplaats: Espel [NOP]

Berichtdoor ZEN » 18 feb 2006, 22:40

Stefan, succes met je site.


Mag ik je wel ten zeerste aanraden om ervoor te zorgen dat op je site (ik moet nog gaan kijken) niet zoveel taalfouten voorkomen als in de teksten die je hier plaatst!!!

Niets is zo ergerlijk als een website die stikt van de fouten, dat jaagt de mensen absoluut weg...
Je voelt je nóg lekkerder in een grote Peugeot!
Avatar gebruiker
ZEN
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 07 jan 2006, 16:33
Woonplaats: Simpelveld, Zuid Limburg

Berichtdoor borntobewild » 20 feb 2006, 10:09

Is het dan zo erg met mij gesteld?

Ik vindt mijn posts nog meevallen, ik zeg niet dat nederlands mijn beste vak was maar ik schijf in iedergeval geen breezah of vol sms afkortingen zoals tegenwoordig veel voorkomt.

Maar goed, op mijn site staat inmiddels erg weinig tekst, dus laat ik hopen dat daar nog minder fouten in zitten :)

Ik let uiteraard bij het maken van een site meer op dan bij het posten op een forum.
www.peugeot405club.nl Voor de 405 liefhebber
Afbeelding
Avatar gebruiker
borntobewild
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 24 jun 2005, 15:33
Woonplaats: Utrecht


Keer terug naar Peugeot algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten