banden banden banden...

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

banden banden banden...

Berichtdoor arnaud » 24 jun 2005, 11:39

Hallo allemaal

Fijn om dit forum gevonden te hebben! Onze J7 is weer bijna door de APK heen, alleen nog 1 (liever 2) andere band (en).
En daar ben ik dus nu al weken zoet mee..
Inmiddels ben ik er dus achter dat dit geen eenvoudige opgave is.
Zijn er hier mensen met een goed tip?

Ik wacht 'in spanning' af
arnaud
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 24 jun 2005, 11:33
Woonplaats: amsterdam

Re: banden banden banden...

Berichtdoor arnaud » 24 jun 2005, 17:18

arnaud schreef:Hallo allemaal

Fijn om dit forum gevonden te hebben! Onze J7 is weer bijna door de APK heen, alleen nog 1 (liever 2) andere band (en).
En daar ben ik dus nu al weken zoet mee..
Inmiddels ben ik er dus achter dat dit geen eenvoudige opgave is.
Zijn er hier mensen met een goed tip?

Ik wacht 'in spanning' af


hier nog een paar foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
arnaud
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 24 jun 2005, 11:33
Woonplaats: amsterdam

banden

Berichtdoor Michiel-J7 » 25 jun 2005, 10:13

Ik heb vrij recent contact gehad met Classic Tire (020 - 64 77 379). Die kan nog Dunlop 19x400 leveren voor ik meen ongeveer 130 euro per stuk.
Michiel-J7
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 22 mei 2005, 22:46
Woonplaats: Buitenpost

Berichtdoor Jeetje » 25 jun 2005, 19:47

Is dit nix?
http://www.missive.info/00377061.shtml

Gewoon eens bellen en bezien of hij bereid is om de banden te versturen...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

banden

Berichtdoor Michiel-J7 » 25 jun 2005, 20:11

Ik heb gemaild of ze de banden wilden versturen maar kreeg geen reactie. Maar misschien heeft bellen meer succes.
Michiel-J7
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 22 mei 2005, 22:46
Woonplaats: Buitenpost

Geweldig !!!!!!

Berichtdoor ceegee » 25 jun 2005, 20:51

Natuurlijk zowiezo goeie banden onder je auto en niet alleen voor de APK. :!: Maar wat een geweldige box(en ?). Ik verdenk je ervan dat je stiekum een Lenco draaitafeltje ingebouwd hebt. Voor de jongeren onder ons da,s geen tafeltje op 1 poot maar........... :lol: Wim leg jij dat maar uit als er vragen komen :!:
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Re: Geweldig !!!!!!

Berichtdoor Mark » 25 jun 2005, 21:19

vectorix schreef:Natuurlijk zowiezo goeie banden onder je auto en niet alleen voor de APK. :!: Maar wat een geweldige box(en ?). Ik verdenk je ervan dat je stiekum een Lenco draaitafeltje ingebouwd hebt. Voor de jongeren onder ons da,s geen tafeltje op 1 poot maar........... :lol: Wim leg jij dat maar uit als er vragen komen :!:

Hartstikke offtopic natuurlijk, maar vooruut...

Of een Dual-pickupje, zijn dat (Denton) Wharfedales, ook zo'n roemrucht merk uit het Dual-Lenco-Thorens-tijdperk :wink:.
Laatst bijgewerkt door Mark op 26 jun 2005, 00:17, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor rovado » 26 jun 2005, 00:15

volgens mij zijn dat Philips high fidelity international boxen, als ik mij niet vergis, 20 Watt. Leuke boxen hoor.
Rogier
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)

Berichtdoor Jeetje » 26 jun 2005, 00:45

Over boxen gesproken...

Ik heb vandaag van die ronde opbouwspeakertjes van Philips (met dank aan medeforummer David) in Jeetje gebouwd en aangesloten op de originele Philips radio/cassettespeler die erin zit. Het geluid is niet fantastisch, maar wel typisch jaren70...

Het grappige is dat er al gaatjes zaten op precies de juiste plaatsen. Ik hoefde dus niet te boren etcetera... Gewoon erin schroeven en klaar.

Het zou mij niets verbazen als deze (dit soort) boxjes er orginineel ook al ingezeten hebben!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor David » 26 jun 2005, 12:24

Graag gedaan hoor Jeetje.
Een Porsche???? Nee, doe maar een camper!!!
David
 
Berichten: 55
Geregistreerd: 07 dec 2004, 13:44
Woonplaats: Delft

Re: Geweldig !!!!!!

Berichtdoor arnaud » 30 jun 2005, 17:50

vectorix schreef:Natuurlijk zowiezo goeie banden onder je auto en niet alleen voor de APK. :!: Maar wat een geweldige box(en ?). Ik verdenk je ervan dat je stiekum een Lenco draaitafeltje ingebouwd hebt. Voor de jongeren onder ons da,s geen tafeltje op 1 poot maar........... :lol: Wim leg jij dat maar uit als er vragen komen :!:



He allemaal erg bedankt voor de tips. Ik denk wel dat ik er een paar ga vinden. De speakers zijn inderdaad van die oude philipsjes die ik op de rommelmarkt vond. Ik vond ze er wel leuk bijpassen. Een lenco is wel een goed idee, die zit er niet in nu hoor!
Het plan met de bus is om 'm eind september te verplaatsen naar Slowakije om 'm daar bij ons vakantiehuisje te parkeren. Ze zullen wel opkijken daar, ze zijn net een beetje gewend aan die hollanders.

Inmiddels is de bus wel door de APK heen. Een wisseltruc met de reserveband heeft daar voor gezorgd. volgens de keuring was er 1 band niet ok meer. Natuurlijk moeten er nog steeds een paar anderen bij, helemaal voor een lange reis,maar het papiertje is 'binnen'. :D

Tot later allen,

Arnaud
arnaud
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 24 jun 2005, 11:33
Woonplaats: amsterdam

Berichtdoor rovado » 01 jul 2005, 14:16

Wij zijn vorig jaar ook met onze J7 naar Slowakije geweest, is zeker de moeite! Ik weet niet of je van plan bent om naar het Tatra-gebergte te gaan, zo ja zorg dan wel dat je motor goed afgesteld is, want dat is hard werken. Wij hebben er voor gekozen om rond de bergketens te rijden...
Veel plezier op vakantie.

Onze J7 moet dinsdag naar de keuring, hopelijk net als vorig jaar geen problemen.
Rogier
Avatar gebruiker
rovado
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 27 sep 2004, 00:34
Woonplaats: Geel (België)


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten