portugal

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Brownie

portugal

Berichtdoor corjan » 02 jul 2005, 15:35

Heej mensu,

Ben net terug van een weekje portugal en wat gaaf om daar te zien dat de 505-jes nog steeds gewoon deel uitmaken van het straatgebeuren. Wel alleen maar de break-versie, ik heb er een stuk of 30 gezien geloof ik. De eerste die ik zag was er eentje van de policia in Porto, meteen nadat we in het hotel ingecheckt hadden, wat een begin van de vakantie.

greetz Corjan
corjan
 
Berichten: 131
Geregistreerd: 15 aug 2004, 21:05

Re: portugal

Berichtdoor wowo » 02 jul 2005, 20:19

corjan schreef:Heej mensu,

Ben net terug van een weekje portugal en wat gaaf om daar te zien dat de 505-jes nog steeds gewoon deel uitmaken van het straatgebeuren. Wel alleen maar de break-versie, ik heb er een stuk of 30 gezien geloof ik. De eerste die ik zag was er eentje van de policia in Porto, meteen nadat we in het hotel ingecheckt hadden, wat een begin van de vakantie.

greetz Corjan


Mooi! Ik was 3 weken terug in Noorwegen en was verbaast over de hoeveelheid 505 breaks die er rond reed, verder heel veel 405's en that's it.
De week erna was ik op Corfu, Griekenland. Een 504, wat 104's en een paar 305's gezien. Weinig spannends al ben ik totaal verliefd geworden op de oude Datsun en Nissan pick-ups die daar in grote getallen rondrijden :oops:
Wouter
--
Peugeotloos
wowo
 
Berichten: 1708
Geregistreerd: 18 mei 2004, 11:03
Woonplaats: Amsterdam


Keer terug naar 505

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten