Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Zebo schreef:Martijn, kan me haast niet voorstellen dat jij er naast zit, maar weet je zeker dat er een 156 pk THP-benzinemotor in zit?? Volgens de media is het een dieselhybride, met 163 pk 2l HDI...
Mooie bak trouwens!
Gr. Roderik
Koffiemolen schreef:De 3008 met hybrid-4 aandrijving blijkt al 48 mille te kosten dus er is weinig fantasie nodig om een inschatting te maken van de prijzen van de 508 RXH. Daarmee treedt hij in de voetsporen van de prijslijst van de 607...
Martijn schreef:Koffiemolen schreef:De 3008 met hybrid-4 aandrijving blijkt al 48 mille te kosten dus er is weinig fantasie nodig om een inschatting te maken van de prijzen van de 508 RXH. Daarmee treedt hij in de voetsporen van de prijslijst van de 607...
Bij zowel de 3008 HY4 en de 508 RXH is de keuze gemaakt om deze techniek op de uitvoering met een grote HDiF i.c.m. het hoogste uitrustingsniveau te leveren. Dat zorgt ervoor dat deze uitvoeringen "top of the range" zijn. En als je de prijzen goed uitrekent, zie je dat de meerprijs voor het hybridegedeelte relatief gezien best meevalt. Je betaalt in ieder geval minder dan wat het kost, want voor iedere fabrikant geldt dat er bij Hybrideauto's nog geld achteraan moet.
janbachee schreef:-1
Als ik toch eens rijk was diedeldiedeldom, de ouderen weten wie ik citeer, de 508 zeker weten!!
gr Jan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten