.nou,de koppakking is vervangen........pfff.......heeft wel even geduurd.......maar hij is weer helemaal"perfect"
Maar ik ik starte de auto(heb zelf niet de koppakking vervangen)..............toen kwam er weer een"zooitje witte rook uit,dus ik dacht........@#$%
!!!..........'weer die" %$#@" motor uit elkaar".
Maar heel spoedig werd de witte rook snel minder,later bleek dat er nog een restant koelvloeistof in de uitlaat was.
Een kwatiertje stationair laten lopen,probleem opgelost!!
Maar nu blijkt de koelventilator niet meer werkzaam,(niet de koolborstel!!)maar het"motortje(ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel,ben niet zo thuis met auto-technische woorden
)
Dus hebben we de ventilator vastgezet.
De temperatuur blijft gewoon zoals hij altijd geweest is,maar hoe is dat s'winters??kan ik even zo blijven rijden?hoe heet zo'n motortje? of moet ik de gehele ventilator vervangen??
In de handleiding staat:"bij een defecte ventilator kunt u de 3 stelschroeven aandraaien"is dus nu gebeurd!
Ben benieuwd naar jullie advies!