505 Break in Schone Schijn

Leuk artikel of boek gelezen, komt Peugeot in een TV-programma of in een film voor, en wil je je mede-forumleden daar op wijzen? Schrijf hier je eigen tips en 'recensies'.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

505 Break in Schone Schijn

Berichtdoor Mockenrue » 24 jul 2005, 23:10

Was vanavond prominent aanwezig in Keeping Up Appearances op Belgie Een: een blauwe 505 Break.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2742
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Die

Berichtdoor ceegee » 25 jul 2005, 19:53

is van de dominee, of priester. Daar gaan ze ook nog de zooi van Onslow z,n maat mee verhuizen met een boel troep op het dak. Ik denk dat de Peu een keer of 3 in de serie geweest is.Overigens schijnen er maar een 8 tal afleveringen van deze ( in mijn ogen fantastische serie ) van gemaakt te zijn. Die trouwens steeds weer verschillen. Even off topic , kan het zijn dat ze er eerder afgekeurde scenes instoppen ? Tja had Tommie Cooper ook maar in een Peugeot gereden :cry:
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Berichtdoor deVreugd » 26 jul 2005, 19:37

Nee joh, volgens mij zijn er echt wel een stuk meer afleveringen gemaakt hoor! Geweldige serie trouwens..
deVreugd
 
Berichten: 465
Geregistreerd: 28 mei 2004, 15:48
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Jeetje » 26 jul 2005, 20:01

Dat is nou échte Britse humor! Helemaal fantastisch!!! :lol:

Maar ja... Ik was ook fan van "not the 9 o'clock news" (wie herinnert zich deze nog?) en Monty Python. Ook mr. Bean vind ik in al z'n eenvoud geniaal...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Sorry ik was

Berichtdoor ceegee » 26 jul 2005, 20:54

effe in de war met Fawlty Towers, dat waren er maar acht.(helaas). Do not mention the war !!! Die 9 o clock was ook fantastisch hoewel ik dat in elkaars ogen peuren toch wat minder kon waarderen en de maaginhoud van de mannen was ook wel erg prominent aanwezig!. En dan was er nog 1 serie ook met John Cleese . Het begon met een zwart/wit tekenfilmanimatietje met veel blurpgeluiden. ! Fantastische scene hieruit vond ik "The Ministery of silly walks." Moet ik toch eens zien op te duiken. Of weet 1 van jullie wat ik bedoel ? Kleine schatting, zo'n 35 geleden op tv :lol:
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Verdomd Jeetje

Berichtdoor ceegee » 26 jul 2005, 20:58

Het was Monty Python :lol: :lol: :lol: Nu nog het Ministerie van domme loopjes vinden.
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega

Re: Sorry ik was

Berichtdoor Mockenrue » 26 jul 2005, 23:45

Ministery of Silly Walks was een sketch uit Monty Python's Flying Circus.

En met dat "in elkaars ogen peuren" en "maaginhoud van de mannen was ook wel erg prominent aanwezig" was bij The Young Ones en bij de spin-off Bottom.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2742
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Berichtdoor Riko » 27 jul 2005, 02:19

Fawlty towers is zeker geniaal, John Cleese heeft vooraf alle ergernissen en opvallende dingen die hij meemaakte in Hotels opgeschreven en daar de serie van gemaakt. Daarom zijn er ook maar acht van gemaakt.
Avatar gebruiker
Riko
 
Berichten: 305
Geregistreerd: 14 jul 2005, 14:57
Woonplaats: Zwolle

Ja weer een klein foutje

Berichtdoor ceegee » 27 jul 2005, 08:19

Ik bedoelde daar waar ik 9 o clock zei inderdaad de young ones. Nu 9 oclock nog opdiepen :lol:
Avatar gebruiker
ceegee
 
Berichten: 380
Geregistreerd: 12 jan 2005, 21:57
Woonplaats: jubbega


Keer terug naar Peugeot in bladen, boeken, films en op TV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten