Splinter het in het midden plaatsen van de koppleing komt nog al kritisch.
Voor elk model/type/merk auto zijn hier speciale pennen voor te krijgen.
Die heb je zeker wel nodig, of iets wat je zelf draait, maar zonder zo een pen kan het uitlijnen van de koppeling een behoorlijke crime zijn.
En wat bedoel je met:
"is het misschien mogelijk dat de koppeling niet meer in de vrij staat"..???
De koppeling heb je net vervangen, en daarbij kan een koppleing niet inz ijn vrij staan..:)
Denk dat je de bak bedoelt, maar dat maakt niet uit, ook al staat hij in de versnelling, dan is hij nog steeds makkelijk genog te verdraaien, en zitten immers geen aandrijfassen meer aan, en al helemaal geen wilen meer die op de grond staan.
Probeer het maar eens, draai maar eens aan de prise-as (das die as die uit de bak steekt) dit gaat redelijk makkelijk, althans makkelijk genoeg om tijdens het er op schuiven van de bak, die as te laten verdraaien.
Maar sluit me voor de rest bij knutsel aan, ik denk dat je de koppeling niet goed hebt uitgelijnt
Vliegwiel aanteken heb ik met een bak nog nooit van gehoord, lijkt me sterk dat je de bak op zijn kop gaatmonteren, dus lijkt me nutteloos om een teken op het vliegwiel te plaatsen, en ook al verdraait het vliegwiel, maakt dit niks uit voor de montage van de bak.
Anders ga ff bij een peugeot dealer of zo langs, en vraag of je even de pen mag lenen om de koppleing uittelijnen.