Toch zou ik wel verwachten dat er hier en daar 605's op de sloop staan. Het aantal dat in Nederland nog op de weg rijdt daalt snel. Of gaan ook de 605's veelal op export? Dat is in elk geval de reden dat 505-onderdelen ook moeilijk begint te worden.
Heb echt 5 slopen gebeld waaronder Peugeot specialisten. Ja het is wel spijtig dat na 10 jaar na de laatste homologatie geen onderdelen meer te koop zijn. Op een gegeven moment zoekt iedereen naar de zelfde onderdelen. Dit is mijn wel duidelijk na 25 jaar oldtimer ervaring.
Mvgr,
Hannus
Laatst bijgewerkt door Hannus op 10 okt 2011, 17:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik weet niet waar je woont en hoe ver je wilt rijden, maar heel grote kans dat ze hem wel hebben liggen bij Klijnstra in Nagele. Die hebben erg veel Peugeot onderdelen van alle modellen van de laatste 30 jaar. Zo zijn er door het land nog wel meer gespecialiseerde slopers. In Hilversum heb je ook wel grote kans bij Jonkhart.
Heb al 10 jaar mijn Pegeot 605 V6 3.0 24V is een handgeschakeld. Kenteken TP-XH-05.
Auto Sneuverink heb i al gebeld. Ja auto kan zonder maar ben origineel freak. Alles moet gewoon compleet en goed zijn. Zo is dat ook bij mijn andere auto's.
Verder is er werkplaats CD-Rom. eventuele inlog EPC ??
joospeugeot schreef:de meeste 605 onderdelen zijn nog gewoon verkrijgbaar hoor.
Waar haal je die vandaan dan, volgens Servicebox is zeer veel (meeste) NFP, zoals verlichting en plaat/interieurdelen. Onderhoudsartikelen zijn natuurlijk wel leverbaar, maar als je schade rijdt heb je echt wel een uitdaging
Ik heb een 605 V6 3.0 aut op het oog, en vroeg me af of er nog genoeg onderdelen waren.......
Maar na de zoekfunctie blijkt van wel....... althans niet meer bij de dealer. De schaarste is er natuurlijk alleen voor bepaalde onderdelen zoals bij elk type dat naar young timer status af gaat.