Nieuwe kniestootlijst

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Nieuwe kniestootlijst

Berichtdoor doehetzelver zonder tijd » 20 aug 2005, 15:32

Hallo,

Ik zoek een kniestootlijst (zachte rand onder het dashboard) voor mijn 404 sedan 1970. Rood skai interieur. Is er iemand die zo iets heeft of weet te liggen. Wat is zoiets waard in de handel?

Andere vraag: wie heeft weleens geprobeerd zo'n lijst te repareren? Hij is bij mij gescheurd thv het dashboardkastje. Hoe zou je dat dicht kunnen krijgen?

gr.,

Auke Schouwstra
doehetzelver zonder tijd
 
Berichten: 102
Geregistreerd: 18 aug 2005, 16:01
Woonplaats: Baarn

Re: Nieuwe kniestootlijst

Berichtdoor Gilletti » 20 aug 2005, 18:50

doehetzelver zonder tijd schreef:Andere vraag: wie heeft weleens geprobeerd zo'n lijst te repareren? Hij is bij mij gescheurd thv het dashboardkastje. Hoe zou je dat dicht kunnen krijgen?


Je kunt het proberen met rubberlijm( of -repair) van Bison. Dit is bij vrijwel iedere bouwmarkt te krijgen. Het zit gewoon in een tube, maar het is niet dat spul wat je kunt gebruiken om bijv. een rubberboot te plakken.
Indien nodig is het overschilderbaar met b.v. vinylverf.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Loekie » 06 okt 2005, 23:37

Bij mijn weten is een flinke beschadiging van dat soort materiaal, niet onzichtbaar te fiksen(op basis van inschatting), Ik zou idd richting een nieuwe denken, of het gehele ding proberen te demonteren en bekleden.
Er moet vast wel elastisch materiaal verkrijgbaar zijn met een soort gelijke uitstraling of iets anders schat ik in.
404 XC7 1969.
Avatar gebruiker
Loekie
 
Berichten: 36
Geregistreerd: 23 sep 2005, 18:37

Re: Nieuwe kniestootlijst

Berichtdoor leffe 404 » 07 okt 2005, 17:46

doehetzelver zonder tijd schreef:Hallo,

Ik zoek een kniestootlijst (zachte rand onder het dashboard) voor mijn 404 sedan 1970. Rood skai interieur. Is er iemand die zo iets heeft of weet te liggen. Wat is zoiets waard in de handel?

Andere vraag: wie heeft weleens geprobeerd zo'n lijst te repareren? Hij is bij mij gescheurd thv het dashboardkastje. Hoe zou je dat dicht kunnen krijgen?

gr.,

Auke Schouwstra


Dat is die schuimrubber lijst met skai er overheen ?

de kleur is oranje-rood en ik weet iemand die er een heeft voor je, ik weet niet precies wat is kost, ergens tussen de 5 en 15 euro heb je hem, zo goed als onbeschadigd en met clips.

Als je zijn tel. nummer wilt oid , stuur maar een e mail ; info@leonvanasch.nl
Als je alle tijd hebt, kom je altijd te laat...
Avatar gebruiker
leffe 404
 
Berichten: 1500
Geregistreerd: 13 apr 2004, 12:46
Woonplaats: Leidschendam


Keer terug naar 404

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten