Handremkabels nog te koop?

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Handremkabels nog te koop?

Berichtdoor doehetzelver zonder tijd » 10 sep 2005, 21:44

Wie weet of handremkabels voor een 404 sedan 1970 nog nieuw te koop zijn? Van verschillende kanten hoor ik dat die er niet meer zouden zijn... dan wordt het wel lastig als je gescheurde buitenmantels hebt en de apk komt eraan...

Auke
'Verzamel geen schatten voor u op de aarde, waar mot en roest ze verderven, (...) maar verzamel schatten voor u in de hemel, waar geen mot of roest ze verderft.'
(Aldus Jezus Christus in de Bijbel, evangelie van Mattheüs, h.6 vers 19-21)
doehetzelver zonder tijd
 
Berichten: 102
Geregistreerd: 18 aug 2005, 16:01
Woonplaats: Baarn

Berichtdoor Mark » 12 sep 2005, 22:48

Dat lijkt me nou typisch iets dat ze in het magazijn van de www.peugeot404vereniging.nl wel hebben. Ben je daar lid van?
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Riko » 12 sep 2005, 22:50

Je kunt ook Neo Retro in Frankrijk proberen, is in de buurt van Limoges, maar draait praktisch alleen maar op bestellingen en verzendingen.
Avatar gebruiker
Riko
 
Berichten: 305
Geregistreerd: 14 jul 2005, 14:57
Woonplaats: Zwolle

handremkabels

Berichtdoor doehetzelver zonder tijd » 13 sep 2005, 08:40

Ik ben in plaats van lid donateur van de 404-club sinds ze hun magazijn verhuisden van Scherpenzeel (midden in Nederland, voor iedereen goed bereikbaar volgens mij) naar Dordrecht.

Ik begrijp nog steeds niet waarom er niet één groot magazijn is voor alle Peugeotclubs. Ik schat in dat de gezamenlijke clubs voldoende kunnen opbrengen om er een betaalde kracht in te zetten...

Maar ja, dan wordt het weer teveel een concurrent van de klassiekerbedrijven misschien.

Auke
'Verzamel geen schatten voor u op de aarde, waar mot en roest ze verderven, (...) maar verzamel schatten voor u in de hemel, waar geen mot of roest ze verderft.'
(Aldus Jezus Christus in de Bijbel, evangelie van Mattheüs, h.6 vers 19-21)
doehetzelver zonder tijd
 
Berichten: 102
Geregistreerd: 18 aug 2005, 16:01
Woonplaats: Baarn


Keer terug naar 404

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten