Met zo'n ZSje kun je je vriendjes inderdaad aardig verrassen. Met de minste PK's rij je iedereen het snot voor de ogen. Op dit plaatje heb ik net een GTV 2000 ingehaald op het Circuit de Folombray. Ja Rudy, het ZuSje wordt goed gebruikt!
Rondetijden:
Auto Type Vermogen (pk) Snelste ronde BMW 335i 306 1:06:00 Porsche 911 250 1:12:00 Alfa Giulia 2000 125 1:14:00 Volvo Amazone 125 1:16:00 BMW 528i 193 1:16:00 Peugeot 104 ZS 80 1:16:00 Porsche 911 200 1:17:00 MG B GT 95 1:18:00 Alfa 159 158 1:20:00 MG B GT 95 1:20:00 Alfa 2000 GT 130 1:21:00 BMW BMW 1800 TI 125 1:22:00 Alfa Bertone 120 1:24:00 Fiat 124 DS Spider 100 1:24:00 Volvo V50 108 1:24:00 Alfa GTV 1750 120 1:26:00 Alfa Spider 120 1:26:00 Land Rover Afrika Special 113 1:49:00
Vrrrrrrroem! Sijmen
Off-topic vraagje - in (sneller genomen) bochten hoor (en voel) je het 'grommen' in de voortrein. Is dit een typische kwaal voor de aandrijfassen of het differentieel?
Ik zou denken de wiellagers, al zouden die ook bijgeluiden moeten geven als je rechtuit rijdt. Zijprofiel van de banden uitgesloten? Bij versleten koppelingen van de aandrijfassen (aan wielzijde) hoor je getokkel bij optrekken in een bocht, en dat zou dacht ik in het stuur voelbaar moeten zijn.
104 SL 06-'78 104 S 08-'79 307 SW Société 2.0 HDi 11-'04 Ami Super Break 03-'73
nog steeds onbekend hier?.. Er zijn nogal een paar doodlopende draadjes hier in de 104 topic.. Misschien een moderator die hier wat kan afsluiten en of bij elkaar plaatsen?? gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je