LionFish stelt zich voor.

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

LionFish stelt zich voor.

Berichtdoor MichelDV » 20 nov 2005, 12:14

Beste mensen,

Ben eigenaar van een 406 break uit 98 met 260K op de teller, een 504 cabrio 2.0 uit 78 met 190K op de teller en een 504 coupe uit 72 die dienst doet als donor.

In het dagelijk leven ben ik bezig met een lange revalidatie omwille van rugproblemen. Al 2 maal onder het mes geweest ondertussen. Hopelijk kan ik in het nieuwe jaar terug aan de slag. Heb deze week voor het eerst sinds bijna een jaar terug zelf achter het stuur gezeten van een auto.

Had mij vorig jaar ook al eens aangemeld op dit forum, maar ben er toen (terecht) uitgezet wegens te weinig inbreng. Reden, zie hierboven. Deze keer hoop ik dat mijn inbreng van een langere duur is.

Op gebied van auto's ben ik vooral een chauffeur en geen sleutelaar. Voor het sleutelgedeelte kan ik beroep doen op een paar goede vrienden die wel door het leven gaan als sleutelaars.

Ten slotte wil ik aan JT nog mijn persoonlijke excuses aanbieden voor het niet reageren op je verzoeken. Ook hier was mijn slechte rug de reden van. Eind vorig jaar heb ik bij JT een bumper opgehaald en bij thuiskomst is bij mij alles geblokkeerd.

mvg

Michel
Keep your eyes on the road and your hands up on the wheel.

uit Roadhouse Blues van The Doors.
Avatar gebruiker
MichelDV
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 25 sep 2004, 12:55
Woonplaats: Vlimmeren bij Turnhout

Berichtdoor JT » 20 nov 2005, 12:55

Hallo Michel,

Goed weer van je te horen.
Gezondheid is het allerbelangrijkste....
Maar hopelijk is de bumper niet de oorzaak van je rugprobleem geweest :oops:
En excuses waren/zijn al helemaal niet nodig, zeker niet in dit geval, en ik kan (bijna) overal tegen.

Het is inderdaad een tijd geleden. Had ik toen mijn coupé al? Want jouw oudje als pluk..... :cry:
Wellicht kan ik af en toe eens meeplukken. :wink:
Hoe staat het met het interieur van die oude bijvoorbeeld???
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor Gilletti » 20 nov 2005, 13:33

Welkom terug en veel sterkte met je gezondheid voor de toekomst! :!:
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Idranor » 20 nov 2005, 15:21

Hoi Leeuwvis! Welkom (terug)! Mooi wagenpark heb je! Maar ik kan het niet nalaten te zeggen dat ik het moeilijk heb als je zegt dat je een 504 Coupe kannibaliseert...

Ach er zijn er nog zat moet ik denken, maar het lukt niet... :roll:

Deze zal wel niet te redden zijn geweest, toch?
Avatar gebruiker
Idranor
 
Berichten: 2740
Geregistreerd: 05 sep 2005, 08:40
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor MichelDV » 20 nov 2005, 21:33

Deze zal wel niet te redden zijn geweest, toch?


Ik ga redden wat er te redden valt. Heb de coupe overigens niet zelf gemollesteerd, maar heb haar gekocht in erbarmelijke staat aan de buitenkant, gaten overal waar je zien kan, ook daar waar er geen moeten zitten. Heb zelf ook nog getwijfeld om haar te reanimeren, maar centen he... De motorkap en injectiepomp leven trouwens al verder in mijn cabrio.

Maar hopelijk is de bumper niet de oorzaak van je rugprobleem geweest


nee hoor, was al jaren aant sukkelen en toen hield hij er mee op om mijn 120 kg dag in dag uit te dragen.

Hoe staat het met het interieur van die oude bijvoorbeeld???


is volgens mij zwart kunstleer in nog goede staat, kan zeker een laagje vet gebruiken, maar is nog zonder beschadigingen. Als je interesse hebt hoor ik het wel. Kan momenteel wel niet het interieur strippen, zal je dan zelf moeten doen, je weet wel die kl*te rug.

ff geprobeerd om foto op het forum te krijgen.

Afbeelding
Keep your eyes on the road and your hands up on the wheel.

uit Roadhouse Blues van The Doors.
Avatar gebruiker
MichelDV
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 25 sep 2004, 12:55
Woonplaats: Vlimmeren bij Turnhout

Berichtdoor MichelDV » 21 nov 2005, 20:55

Heb vandaag nog eens een ritje gedaan met de 406. Wat kan autorijden toch ontspannend zijn. 8)
Keep your eyes on the road and your hands up on the wheel.

uit Roadhouse Blues van The Doors.
Avatar gebruiker
MichelDV
 
Berichten: 110
Geregistreerd: 25 sep 2004, 12:55
Woonplaats: Vlimmeren bij Turnhout

Berichtdoor JT » 21 nov 2005, 21:00

Kunnen jullie allemaal mooi mijn toekomstige interieur van mijn coupé bewonderen!
;-)
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten