J7 op Ebay

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

J7 op Ebay

Berichtdoor plaske » 30 nov 2005, 21:08

peugeot un jour, peugeot toujours
plaske
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 27 nov 2005, 00:27
Woonplaats: dilbeek

Berichtdoor Jeetje » 30 nov 2005, 23:07

Ja, die heb ik al gezien!

Daar heb ik er al 2 van (weliswaar beide Politie-uitvoeringen) en deze vind ik net even te duur...

Ik heb ook al heel wat solido busjes voor een habbekrats op ebay op de kop getikt (4 stuks), maar die vind ik niet zo mooi.

De volledig kunststoffen Norevjes zijn dan al mooier (gedetailleerder), maar zijn ook niet echt helemaal super...

Het mooist zijn de metalen J7's van Norev en die zijn ook zo nu en dan heel goedkoop op de kop te tikken! Ik heb tot nu toe nog niet meer dan € 20,00 per stuk betaald inclusief verzendkosten (en dat zijn dan spiksplinternieuwe exemplaren ín hun doosje).

De volgende J7-modellen van Norev heb ik al:

-De J7 onderhoudsbus 'Tour de France' : het grijs met witte busje
-De ambulance (wit)
-De politiebus (zwart met wit); die heb ik zelfs 2x
-De pinder circus J7 (in de bijzondere uitvoering zónder caravan)
-De gele J7 'Tour de France' bezemwagen

En dan heb ik ook nog de Eligor (ook erg fraai) Kodak J7...

Die laatste heb ik overigens 2x.

1 exemplaar is nu uit elkaar gehaald en ik ben ermee bezig om er een exacte replica van Jeetje van te maken... :wink:

Mocht iemand nog (andere) nieuwe Norev of Eligor modellen hebben en die kwijt willen, laat 't me dan even weten. Ik ben zeker geïnteresseerd!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Nikilauda504 » 01 dec 2005, 09:18

@ Jeetje:

hoewel je die al hebt heb ik nog een gloednieuwe Tour de France fietsbus. Die grijs-witte J7 met zwart-wit geblokte band erop en Cycles Peugeot.

Evenementen zijn er niet veel binnenkort (missschien nieuwjaarsreceptie in Breukelen?). Heb geen idee wat versturen eventueel kost.
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten