deursloten

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

deursloten

Berichtdoor basfoole » 02 jan 2006, 17:07

Hallo,

Omdat er 1 slot van mijn bus gaar is en alle sloten verschillend, vraag ik me af of er iemand weet of het mogelijk is nieuwe sloten of alleen de binnenwerkjes hiervoor te kopen? Ik zou het erg fijn vinden als de sloten wat degelijker aan zouden voelen..

Verder vraag ik me nog wat af. Bij mijn J7 (busmodel) lijken van de achterdeuren de deurgrepen aan de binnenkant afgezaagd. Maar ik weet niet zeker of dit zo is. Zou iemand mij kunnen vertellen of er orgineel aan de binnenkant ook deurgrepen hebben gezeten en of deze ook van binnen op slot konden? Als dit zo is heeft er dan toevallig nog iemand de hele deurgrepen over?

Bedankt! Groeten Bas
basfoole
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 21 nov 2005, 22:44
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Jeetje » 02 jan 2006, 17:31

De cilinders van de J7-sloten zijn niet meer te koop en inderdaad: ze zijn erg gammel. Je zou niet de eerste J7 hebben die je zelfs met een schroevendraaier of elke willekeurige sleutel kunt openen. Vooral de wat oudere J7's hebben daar 'last van' (de onze -gelukkig- (nog) niet)...

Aan de binnenkant aan de achterzijde horen gewoon handgrepen te zitten, maar die zijn niet afsluitbaar (van binnen). Ik weet overigens niet of de binnengrepen van de achterdeuren hetzelfde zijn als de buitengrepen...

Ik zal een kijken of ik die binnengrepen nog heb liggen van onze vorige bus...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten