Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
wgsverstoep schreef:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/peug ... ousPage=lr
En daar is dan ook de rode CT die door M.C. Vos Outlet wordt aangeboden! Normaal laat ik me nooit zo uit over de prijzing van andermans handel, maar helaas zijn zijn te koop aangeboden 205 cabrioletjes gewoon niet reëel geprijsd. Laten we toch hopen dat deze en ook de blauwe DJ-PX-97 bij liefhebbers terecht komen.
Vind dit CT'tje écht een gaaf wagentje! RG-velgen staan leuk en ook die automaatkap vind ik wel wat hebben. Leuk, sportief ding!
205RVH schreef: Vind dit CT'tje écht een gaaf wagentje! RG-velgen staan leuk en ook die automaatkap vind ik wel wat hebben. Leuk, sportief ding!
pauldevries schreef::D Hier nog een liefhebber van de CT, Dat gaat goed van zijn plaats met de dubbele webers
(staat er nog eentje in de garage, is nu in totaal met de vorige eigenaar erbij 14 jaar geschorst )
Tevens heb ik denk ik 1 van de weinige 89er CJs met een 1.4 kantelblok origineel
Groeten van Paul
Harrie schreef:Joep83 schreef:De prijs is veel te hoog! Ondanks de lage km-stand...
Ik zou ook voor een 2.0 8v of nieuwer gaan.
en vaker naar de pomp ? een 2.0 lust beduidend meer duur sap dan een 1.8
en een 1.8 8V voldoet perfect in een 306 cabriolet !
zo'n auto heb je om te toeren en te genieten, al wil de 1.8 ook best wel van de plek, niks mis mee.
dat wat de 2.0 meer biedt aan koppel boven de 1.8 is leuk maar niet spectaculair en niet noodzakelijk.ja, en de afdekklep ook ( iets te hoog );Joep83 schreef:Volgens mij staat de achterklep gewoon open.
als dat een probleempje is, is dat snel op te lossen, heb ik al bij de 306 C van "tuur" opgelost.
mijn idee; nette 306 cabriolet, echter, de velgen zijn niet origineel.
en aan een auto van die leeftijd zal altijd wel ietsjes mankeren. Het grootste probleem is rubbers....als die maar goed zijn.
grt, Harrie
joospeugeot schreef:mode ontopic nog een snoepje 204 cabrio bij mij om de hoek schijnbaar : http://link.marktplaats.nl/m828570548
Joep83 schreef:Harrie schreef:Joep83 schreef:De prijs is veel te hoog! Ondanks de lage km-stand...
Ik zou ook voor een 2.0 8v of nieuwer gaan.
en vaker naar de pomp ? een 2.0 lust beduidend meer duur sap dan een 1.8
en een 1.8 8V voldoet perfect in een 306 cabriolet !
zo'n auto heb je om te toeren en te genieten, al wil de 1.8 ook best wel van de plek, niks mis mee.
dat wat de 2.0 meer biedt aan koppel boven de 1.8 is leuk maar niet spectaculair en niet noodzakelijk.ja, en de afdekklep ook ( iets te hoog );Joep83 schreef:Volgens mij staat de achterklep gewoon open.
als dat een probleempje is, is dat snel op te lossen, heb ik al bij de 306 C van "tuur" opgelost.
mijn idee; nette 306 cabriolet, echter, de velgen zijn niet origineel.
en aan een auto van die leeftijd zal altijd wel ietsjes mankeren. Het grootste probleem is rubbers....als die maar goed zijn.
grt, Harrie
De 1.8 8v is niet slecht, zeker niet, maar toch zou ik de 2.0 8v verkiezen.
De 2.0 8v is niet veel onzuiniger dan een 1.8 8v. Zo ver ik weet is het gebruik nagenoeg gelijk. 1:12 is te halen met de 2.0 8v.
De velgen zijn wel origineel. Dat waren optionele velgen destijds.
205RVH schreef:Zonde om zo'n mooie GR te laten verstoffen in een loods! Staat de kilometerstand er ook bij?
Cor Rosie schreef:Om maar eens de unieke 205jes sleur in dit topic te doorbreken
wgsverstoep schreef:Cor Rosie schreef:Om maar eens de unieke 205jes sleur in dit topic te doorbreken
@Cor Rosie: ik heb wel eens eerder gevraagd of ik de 205'en niet in een aparte rubriek moest spotten, maar dat werd me toen afgeraden. Ik vind het gewoon leuk om te delen.
jan-04 schreef:Je zou dan beter een plaatjesboek kunnen aanleggen..
De plaatjes in deze topic verdwijnen weer als de gelinkte site's verdwijnen.
gr jan
tuuur schreef:Ik heb een 1.6, 8v... helemaal niks mis mee, rijdt nog 170 km/u op de duitsche snelweg (niet dat je elkaar nog kan verstaan, maar dat heeft dan weer niets met de motor te maken... ), is pittig genoeg bij optrekken, en vooral goedkoper in de belasting hier.
Cor Rosie schreef:Om maar eens de unieke 205jes sleur in dit topic te doorbreken een geinige 104 die vorig jaar of zo ook al eens zijn opwachting heeft gemaakt in deze rubriek:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten