snelheid ruitenwissers

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

snelheid ruitenwissers

Berichtdoor basfoole » 02 jan 2006, 16:56

Hallo,

Mijn ruitenwissermotor heeft er nogal moeite mee de ruitenwissers heen en weer te laten bewegen, daarom ben ik begonnen de motor eruit te halen. Nu ik daar toch mee bezig ben wil ik er ook wat aan veranderen. Aangezien ik alleen een aan/uit schakelaar voor de ruitenwissers heb en nog een (zelfingebouwde?) intervalregelaar die het ook niet fatsoenlijk doet, wil ik dit nu goed oplossen. Kan iemand mij vertellen of het standaard is dat er maar 1 snelheid mogelijk is of dat er ook meer-traps-schakelaars zijn? Het liefst zoek ik natuurlijk iets orgineels maar als dit niet bestaat zou je deze dan kunnen kopen?

Alvast bedankt, groeten Bas
basfoole
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 21 nov 2005, 22:44
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Jeetje » 02 jan 2006, 17:36

Yep... De J7 heeft maar een 1-snelheid ruitenwisser: ze werken, of ze werken niet... :lol:

Voor zover ik weet is dat bij alle J7's zo geweest. Ik weet niet of de J9 wel een interval-mogelijkheid heeft. Als dat het geval is, is dat wellicht een mogelijkheid. Volgens mij past namelijk het ruitenwissersysteem van een J9 gewoon in een J7...

Houd er ook rekening mee dat je ruitenwisserschakelaar ook meteen je vacuüm-pompje (niet elektrisch) is voor de ruitenwisservloeistof...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

ruitenwissersnelheid

Berichtdoor peter samyn » 11 jan 2006, 23:02

Hallo, lang niets meer van mij laten horen maar hier komt iets:de J9 heeft 2 snelheden, maar geen interval.
peter samyn
 
Berichten: 38
Geregistreerd: 14 jul 2005, 23:30

Berichtdoor basfoole » 18 jan 2006, 15:23

Dat is goed nieuws! Dus bij deze: Is er iemand die een tweetraps-schakelaar uit een J9 overheeft?

Groeten Bas
basfoole
 
Berichten: 22
Geregistreerd: 21 nov 2005, 22:44
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten