305 friesland schreef:O ja ,de koppelingkabel moet je met een verlengmoer even verlengen dan kan de oude er zo weer op , dus verlengmoer en stukje draadeind dan ben je weer klaar.
Schaklestangetjes kun je makkelijk aanpassen ,de gaffel op de bak ,die van een soort strip is beetje verbuigen en kabeltje van oude achteruit vervalt.
zender van achteruit moet je een kabeltje voor maken ,de stekker van de 306 gebruiken en 2 stekkertjes er aan zodat die in de oude kabelboom passen.
En ik denk dat je de linker aandrijfas wel moet aanpassen ,maar dan zul je er wel de linkeras van een 306 bij moeten hebben om kop die in de bak komt over te zetten want die is voor zo ver ik weet geloof ik langer.
Ik heb zelf veel onderdelen liggen en zodoende zijn dit voor mij maar simpele aanpassingen en maak het niet moeilijker dan het is.
koppingskabel had ik idd al oo die manier opgelost. de achteruit sensor heb ik vervangen voor de oude zodat de stekkers paste..
1 van de twee schakelstangen kon ik zo overzetten, alleen ff het kogelhuisje een beetje draaien.
maar de opname boven op de bak is volledig anders. de oude heeft een gekarteld asje en de nieuwe is een twee keer zo dikke gladde as met een gat er dwars door.
dus daar ga ik een busje voor draaien om op het oude armpje te lassen.. deze mechanische dingetjes lukken trouwens ook wel.
het is nog steeds meer de dieselpomp die mij zorgen baat... heb namelijk niet zon zin om de pomp te vervangen.
als jet een kwestie is van de startonderbrekersolonoid onder doorlussen dan is dat toch een simpele oplossing?
ik heb nog wat detailfoto's gemaakt, vroeg me af wat het blauwe knopje op dat blokje is...?
![Afbeelding](http://i1273.photobucket.com/albums/y410/gasmuntje/IMG_0976_zps4340cb09.jpg)
![Afbeelding](http://i1273.photobucket.com/albums/y410/gasmuntje/IMG_0980_zps21bb5d88.jpg)