Vandaag naar de RDW geweest en er moest eerst gebeld worden....
Na verloop van tijd kon de keuring beginnen, was bijna geheel een papieren sessie, hij heeft even snel onder motorkap gekeken en met een lampje langs de voorkant gescand en dat was het.
Verder heeft hij de oude RDW gegevens gelicht en ik heb daar een afdruk van gekregen. leuk hoor de oude info uit 1978, getypt en wel
Toen dat in orde gemaakt was kon het inslaan van het nummer beginnen. Niet meer in het motorkompartiment maar achter in de kofferbak op de laadvloer want dat apparaat had een plat vlak van 7*20-25cm.
RAKKETAK en na een minuut stond het nummer er mooi ingeslagen ( allemaal puntjes).
Nu kan ik gelukkig zonder die oude veerschotel het leven door, die lag in de achterbak erg in de weg aan het liggen
OK what's next: de verzekering bellen ivm de taxatie, is de oude nog geldig of moet ik het opnieuw doen. Ik ga er vanuit dat ik het opnieuw moet doen
Ik ben wel blij dat dit weer achter de rug is
Nog paar dingetjes te gaan:
- Rechter spatbord beter monteren zodat ik zonder de lak te beschadigen de rechter deur kan openen
- Cruise controle maken/vervangen
- Ventilatie rooster voorzien van tochtstrip en de rechter vervangen door goed exemplaar
- Linker raammechanisme smeren ( die gaat een beetje stroef)
- Raamstijl beetje bij buigen zodat rubber wat beter aansluit
- Achterraam vervangen ivm achterruit verwarming
- Verdamper laten afstellen ( verbruik is 1:10
)
Enzovoort
je bent nooit klaar met een 104
GrR