hallo allemaal ,
sinds kort loopt mijn 1.8l automaat v 1998 een beetje warmer dan normaal. hij loopt niet tot in het rood maar als ik hem laat staan voor het rood licht komt hij toch soms aan de 110/115graden.
hij heeft 2000km geleden een nieuwe waterpomp en distributieriem gekregen en ik heb hem juist is nieuwe koelvloeistof en olie+filter gegeven omdat ik dacht dat het daar mss ging mee opgelost geraken. nu blijft hij hetzelfde probleem hebben na al deze handelingen en begon ik mij af te vragen of het eventueel niet gewoon de sensor kon zijn aangezien het auto'tje toch al een 165000 km's heeft ondertussen.
hij heeft 2 vertilators aangezien hij airco heeft maar ik heb het idee dat die mss ook maar 1 versnelling meer halen en dat hij daarom een beetje warmer word dan normaal. nu vroeg ik mij af hoe ik dit kon testen en waar deze ect sensor zich bevind.
iemand een idee of dit de juiste richting is qua analyse? of zit ik op een verkeerd spoor?
groetjes,
nitex