4 TRX velgen van een 504 coupe

Voor het (gratis) aanbieden van auto-onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

4 TRX velgen van een 504 coupe

Berichtdoor Jelle van der Heide » 19 maart 2006, 17:24

Van een 'sloper' :
4 goede velgen van het type TRX. Inclusief wielmoeren (moeten worde opgeknapt) en naafdoppen (prima staat). De velgen zijn in een goede gebruikte staat. Geen enkele aanrijschade. Op twee van de velgen laat de blanke laklaag op sommige plekjes los. Er zitten qua profiel prima banden op 7-8 mm. Twee banden vertonen lichte haarscheurtjes.
Even afstoffen is noodzakelijk
Jelle van der Heide
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 19 maart 2006, 16:28
Woonplaats: Foxwolde

Berichtdoor Olaf » 19 maart 2006, 18:16

Héé Jelle,

Die komen zeker nog van mijn '80er af! Heb je daar nog wat van kunnen gebruiken?

Olaf.
Olaf
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 05 apr 2005, 15:06
Woonplaats: Amersfoort

Velgen

Berichtdoor Jelle van der Heide » 19 maart 2006, 21:09

Nou ja, dat is ook weer toevallig. Dat heb je helemaal goed geschoten! Jazeker heb ik daar materiaal van kunnen bebruiken. Het ging me in eerste instantie om de motor, die ligt veilig in de opslag. Overigens nadat ik deze aan de praat had gemaakt. Dat moet bij jou een hele plof zijn geweest aangezien de achterste demper echt volslagen ontploft was.
Ook de voorruit heb ik nu mooi op reserve, is toch een lastig onderdeel om erbij te krijgen. Verder mijn eigen coupe nog wat verfraaid met missende interieurdelen. En zo zitten er nog vele bruikbare delen aan.

Tja, plaatwerk wordt bij dit exemplaar wat lastig.... Hij staat nu in de werkplaats en het is eigenlijk mijn bedoeling de verdere demontage te laten plaatsvinden, het blijft toch een relatief grote auto in verhouding tot de beschikbare ruimte. Daarnaast wil ik graag een diagnosekast kopen voor het afstellen van het geheel. In de afweging kom ik tot de conclusie dat ik de velgen niet zelf ga gebruiken, ik heb de zwitserse AMIL's ook mooi. Een trekhaak monteer ik vanuit principe niet. Ik heb dus eea te koop staan. Je kunt ook niet alles bewaren.

Wat leuk zeg. Gezien de vlotte reactie (advertentie vandaag geplaatst) zit je nog regelmatig op dit forum. Plannen......?
Jelle van der Heide
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 19 maart 2006, 16:28
Woonplaats: Foxwolde


Keer terug naar Onderdelen Aangeboden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten