Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
ZEN schreef: ... daarna alle vloeistoffen gecontroleerd. Niveau koelvloeistof is keurig, olie ook...
knutsul schreef:waarschijnlijk is dat het lampje voor een te laag koelvloeistofnivo, kan ook aangaan doordat er lucht in je koelsysteem zit, of soms ook is de sensor zelf defekt
Idd, meestal wel. Mijn vader had echter gezien dat je een metalen plaat makkelijk gewoon achter de gril kon plaatsen, had 'm mooi zwart gespoten, zodat ie ook door de gril niet zichtbaar was...ZEN schreef:Zo'n winterjas zie je toch meestal als een soort rubberflap aan de buitenkant van de grille?
ZEN schreef:"Mijn" radiator heeft dat expansievat niet. Dus geen gesloten systeem. Toch om de zoveel tijd doorspoelen? Zal het eens in de vraagbaak nakijken. Ook al betreft die ook de bouwjaren 78-83.
Ik zal het zeker in de gaten houden, als hij een paar dagen heeft stilgestaan controleer ik zowel het olie- als het "water"peil.
Op lekkage zit ik zeker niet te wachten...![]()
Zo'n winterjas zie je toch meestal als een soort rubberflap aan de buitenkant van de grille?
OK, losmaken van de grille is dus geen probleem wanneer dat nodig is, dankjewel!
Ik heb het niveau nu trouwens tot pakweg 5 cm onder de bovenste rand gevuld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten