kilometerteller kabel

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

kilometerteller kabel

Berichtdoor babcity » 25 okt 2004, 00:32

even een vraag

ik ben bezig mijn j7 uit 77 op te knappen maar tijdens het proefrijden deed de kilometerteller het niet nu heb ik bij iemand een kabel weten te vinden maar hoe bouw je deze uit? heeft iemand er ervaring mee? ik neem in iedergeval aan dat het de kabel is want de teller zelf is in orde.

mvg

jeroen
babcity
 
Berichten: 28
Geregistreerd: 19 apr 2004, 09:16

Berichtdoor Jeetje » 25 okt 2004, 14:13

Bij het uitbouwen van de klokken, kun je de kabel er achter af trekken (voorzichtig). Vervolgens kun je de nieuwe er weer opsteken.
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

teller kabel

Berichtdoor jos overvliet » 25 okt 2004, 20:07

Ja Ja jeetje , dat bij de klokken gaat nog wel,maar dan!.
Aan de rechterzijde van de versn bak zit het andere eind van de kabel op een haast onmogenlijke plek bevestigd.
Om de kabel hier los te maken moet je eerst het m6 moertje een slag los draaien(dit zit ongeveer 1 cm onder de rand waar de kabel de bak ingaat),daarna met een schroevendraaier de blokkeerstift ca 1cm er uit draaien, vooral niet verder daar anders het hele mechaniek er uit komt wat vervolgens haast niet meer terug te plaatsen is.
NU met een waterpomp tang voorzichtig de kabel eruit wurmen nadat je eerst de omgeving hebt schoon gemaakt (dit gaat niet echt makkelijk) !!!!!.
let hierbij op hoever de kabel in deze houder zit, zodat je bij de montage van de andere kabel een indikatie hebt hoever deze in de houder gestoken moet worden.
heel veel sterkte met deze ingreep (de aanhouder wint).

groetjens JOS
een peugeot roest niet , maar keert terug naar de natuur en deze dan "" een peugeot beschikt over ongekende krachten maar ,god bewaar me, ik kan ze niet vinden"" """"JOS""""
jos overvliet
 
Berichten: 138
Geregistreerd: 13 jun 2004, 21:36
Woonplaats: varsselder

Berichtdoor babcity » 25 okt 2004, 21:37

dank je wel voor de reactie

dan weet ik wat me te doen staat!!!! handen uit de mouwen en tot aan de oksels in het vet gelukkig kan ik makkelijk oefenen bij de auto waar ik hem afhaal daar is het open geslepen aan de boven kant!!!

ik laat weten of het lukt

groetjes jeroen
babcity
 
Berichten: 28
Geregistreerd: 19 apr 2004, 09:16


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron