Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door 205GRIFFE » 18 dec 2004, 18:07
Overzicht van héél veel Peugeot motorcodes.
http://peugeot.mainspot.net/engines.shtml
Succes ermee.


- 205 GTi 1.9 16V Bleu Miami
- 205 GTi 2.0 16V Gris Sorrento
- 208 GTi 1.6 16V THP Gris Shark - 27/7 besteld
-

205GRIFFE
- Moderator
-
- Berichten: 985
- Geregistreerd: 06 aug 2004, 00:37
- Woonplaats: Hoorn | Lochem
-
door 404 » 18 dec 2004, 19:33
Leuke link, maar ze weten wel een hoop dingen niet.
De 204 is van 1965, de 304 van 1969 en de 404 van 1960. (zij denken 1959). Een 404 met XN1 2-litermotor zou volgen hun ook geleverd zijn.

Heb ik nog nooit van gehoord.
Ik ga ze maar eens een mailtje sturen.

-
404
-
- Berichten: 892
- Geregistreerd: 02 apr 2004, 21:14
door Gilletti » 18 dec 2004, 20:33
404 schreef:Ik ga ze maar eens een mailtje sturen.

Idd 404, laat ze maar effe duidelijk weten dat als je het doet, je het ook goed moet doen!

403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain - 106 GTI 1997 Rouge Lucifer
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
-

Gilletti
- Moderator
-
- Berichten: 4390
- Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
- Woonplaats: Mijdrecht
door Gerard2 » 18 dec 2004, 22:20
404 schreef:Leuke link, maar ze weten wel een hoop dingen niet.
Voor de 205 is geen enkele motor aangegeven na 95 terwijl het model t/m 98 in productie was.
-

Gerard2
-
- Berichten: 344
- Geregistreerd: 20 nov 2004, 09:29
door 205GRIFFE » 19 dec 2004, 01:32
Voor de 205 is geen enkele motor aangegeven na 95 terwijl het model t/m 98 in productie was.
Volgens mij zijn er ook geen andere blokken geweest hoor.
Met deze blokken heeft de 205 het moeten doen.
Vandaar dat er ondertussen de nodige motor conversies zijn gedaan bij GTI rijders.
De blokken MI16 (148/160pk), 306 S16 (155pk), 306 GTI (167pk) of dezelfde blokken maar dan uit een Citroën zijn erg gewild voor ombouw.

Maar standaard is de 205 GTI dus nooit met een 16v blok geleverd, helaas.


- 205 GTi 1.9 16V Bleu Miami
- 205 GTi 2.0 16V Gris Sorrento
- 208 GTi 1.6 16V THP Gris Shark - 27/7 besteld
-

205GRIFFE
- Moderator
-
- Berichten: 985
- Geregistreerd: 06 aug 2004, 00:37
- Woonplaats: Hoorn | Lochem
-
door JT » 19 dec 2004, 11:50
Inderdaad onnauwkeurig. Ik kijk gelijk bij "mijn" afdeling, 504.
De XN2 staat daar in zijn geheel niet bij !!
Bij De TI staat X?
De XN2 komt bij de 505 pas naar boven...
Tssk.
Ze zeggen het ook zelf:
Fells free to write us a comment or suggestion to improve this website. Happy Driving
-

JT
-
- Berichten: 3775
- Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
- Woonplaats: Bladel
door folkert » 16 nov 2005, 21:27
Zuigt behoorlijk, deze site ... de 305 zou nooit met een 1600 cc motor zijn geleverd, maar minimaal 1 bewijs staat hier voor de deur.... (SR 1987)
allez 305
305 SR 1987
404 SL 1966 'en restauration'
605 SRTI 1997
Honda CB 750 F2 1978
-
folkert
-
- Berichten: 106
- Geregistreerd: 22 sep 2005, 18:25
- Woonplaats: krommenie
door Joliet Jake Blues » 16 nov 2005, 23:58
Zuigt behoorlijk, deze site ... de 305 zou nooit met een 1600 cc motor zijn geleverd, maar minimaal 1 bewijs staat hier voor de deur.... (SR 1987)
Klopt vanaf '86 is de SR er mt een 1600 motor code XU5IC heb ik zelf ook,
ook was er de GT met een 1600 motor code XU5S
(Bron; vraagbaak P.H. Olving)
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
-
Joliet Jake Blues
-
- Berichten: 1685
- Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
- Woonplaats: Maasbommel
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten