Bedankt weer voor je advies,maar we hadden nog een paar vragen:
we hebben ook een vraagbraak erbij genomen,maar dat is niet helemaal duidelijk,voor ons althans.
Er staat: "schuif een stukje slang op de ontluchtnippel.........
(dat zit achter op de klauw?bovenin?,een moertje,met een stukje buis waar inderdaad een slangetje op past??)...... en laat die uitmonden die uitmonden in een met remvloeistof gevuld transparant potje.......
waarom is dat?om het vacuum te houden?de remleidingen gaan,hoop ik,toch niet leeglopen???(dan begin er ik niet aan,pff )"!
er staat verder:"verwijder de borgveren..........(
dat is dat"rare"model veer wat op de blokken rust?)en tik de geleidepennen van de remblokken uit de remklauw..........(
dus het is geen schroefdraad?,leek er een beetje op,dus met gebruik van een stompe priem o.d. tik ik met de hamer de pennen,naar achter,in de wielkast,??
verder:"draai de ontluchtingsnippel een slag los.........
Dat is dus die bewuste moertje op,waar bovenop die slang moet zitten??
De remblokken zitten wel muurvast,ook als ze enigzins los zijn,zit geen beweging in.als ik het gaat onluchten en de druk eraf haal,zoals bovenstaande(potje remvloeistof.e.df.) misschien beetje los?tikje met de hamer erop
De remblokken,als die los zijn,kan ik zo uit de klauwen halen?
Het zijn misschien erg simpele vragen,maar wij hebben dit nog nooit bij de hand gehad,dus zodoende....
Ik ga liever goed geinformeerd aan het werk,dan een beetje aanklooien...
bedankt voor de moeite en tijd om mij te antwoorden!!
Groetjes+fijne dag verder!
Niek